Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-13  |  Tid: 23:15:03

En okej dag.




Har haft en helt okej dag förutom att jag är förkyld o hostar som en tok.
Har börjat med tavlan, det blir inte riktigt som jag vill att det ska bli, pappret som kopierar det man skriver på andra sidan färgar av sig så det är typ blåa fläckar lite överallt tyvärr... :/ Får se om ja kan lösa det på något vis.. Men men, det är ju min första tavla, det är ju då det ska bli lite fel o trix för att man ska kunna få det bättre till nästa gång ^^

Fick ett jobb pass idag, som är för imorgon. Mellan klockan 17-21, på ett nattdagis. Och kanske hela natten med. Jag hoppas på hela natten :D För det ger pengar och jag får prova på hur det är att jobba på ett nattdagis med. Men tror inte det är så mycket mer annorlunda än med ett vanligt. Mer än att barnen sover och fröknarna med. Men det ska bli roligt iaf :) Skönt med lite timmar, lite ob ;)

Fick även ett erbjudande om att va med på mässan nere i Malmö som är mellan 1-4 mars. Och kommer väl få åka ner 29e för att va med å förbereda. Det är ett par dagar, men det ger pengar. Och nu känner jag ju till vart det är och så.. Och om man är på samma hotell så är det ju bra också. Får fundera lite grann på det.. Men det lockar faktiskt. Jag vet ju vad det är för företag och jag vet ju vad jag ska mässa om liksom :P Så redan nu lutar det åt att tacka ja. För det vore skoj. Dock Malmö.. Kanske hinner man åka över till Köpenhamn under någon av de dagarna, och kanske kan man boka in en plåtning? Hmm.. Fundera fundera..

Har nyss kikat på En sång för Martin, ska se den för en uppgift i skolan, kursen Geriatrik, och jag blev blödig första gången jag såg den, och nu andra gången med.. men har typ samma tänk som jag hade första gången jag såg den.
Snart blir det även att krypa i sängen för imorgon är det ju infoträff på Transcom. Så får vi se om jag får jobb där eller inte igen. Vore ju toppen om jag hamnade på kundtjänst där jag får hjälpa till stället för att inrikta mig på omvända och sälj. Men vi får se. Och sen blir det linch med Evelina o sen jobb med.. Ska försöka hinna med en sväng till mormor med som tyvärr blivit inlagd :(

Men men, thats it for now.

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback