Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-13  |  Tid: 00:46:46

Homeparty Säljare ;)




Imorgon blir det inge jobb, och inte tisdag heller. Måste försöka bli kry från den här jävla förkylningen.. Blir inte klok. Vaknar å näsan är halvt ur funktion, man kan andas lite genom ena näsborren o den andra bara surrar det i när man försöker andas in eller ut..
Vill inte va sjuk när det nalkas utgång på lördag.
Så nu jäklar är det vitamin kur som gäller, frukt o grönt å vitamin brus ;)

Har laddat ner massa roliga å snygga typsnitt som jag ska använda mig av när jag gör tavlan med texten på. Är rätt säker på att jag ska ha den texten som är mitt eget påhitt.
Ni får se när resultatet är klart. Har ju mina scrap grejjer också så ska kanske stansa ut någon snygg dekoration å limma fast kanske. Vore ju lite snyggt :D
Så det ska ja nog pyssla lite med imorrn. Ska även göra ett besök på Husmusen med Jennie också :) Å åka till Vånika och spela lite sällskapsspel. Blir nog skojjigt det. Umgås lite med folk. Man kan ju inte bara krama pojkvännen ;) Haha.

Ja just det, fick ett extra jobb, och inte vilket extra jobb som helst :D
Utan som homeparty konsult för Himmelriket, det vill säga att jag kommer hålla i home partyn med sexleksaker och andra roliga tillbehör som kryddar sexlivet ;)
Häftigt va??! Och har anmält mig till följande städer att kunna åka till:
Karlskoga, Degerfors, Kristinehamn, Örebro, Hallsberg, Kumla, Nora, Lindesberg, Karlstad, Skoghall, Filipstad, Storfors o så va det säkert nån mer stad. Så du som bor i någon av dessa städer kan kontakta mig för ett homeparty :D
Så ordnar vi det! Bara kommentera på bloggen eller maila
[email protected] . S det är bara höra av sig. Det är ju lite roligare med ett homeparty med sexleksaker än ett homeparty med ljus liksom ;) Så PartyLite har jag lagt ner och satsar på detta. Så tveka inte att höra av dig om du vill ha en visning med dina vänner o bekanta. Kan bli många goa skratt under en kväll ;) Å givetvis får ju värdinnan/värden en gåva också :P

Å på tisdag ska jag på infoträff på TC. Hoppas verkligen att det går bra och att jag får jobb på TC igen. Vore ju dyng gött att få en fastare inkomst igen så man äntligen kan ordna upp det för sig. Vore kalas. har ju sökt massa sommarjobb och ett annat jobb också, så vi får väl se vad man får för svar från de ställena också.
Kan hända att jag har ett annat extra jobb på g med, lite då och då, men alla inkomster är ju välkomna så man kan lägga undan å spara. Jocke och jag ska ju ev dra utomlands senare i år, när vintern kommer igen eller så ^^ Fast först siktar vi på kryssningen den 6 april som vi skall boka :)

Nu blire att chilla i soffan o kika klart på Ghost Ship ^^ Sen blire sängen å sova :)

Puss Hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback