Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-24  |  Tid: 19:42:39

Superdålig update!





Jätte sorry för super kass update..!
Men har verkligen inte haft nåt att skriva om liksom.. :/
Och det där video inlägget har ju icke blitt av. har varit hos Jocke under veckan och sovit hos han då hans föräldrar varit i Prag. Dit skulle man nog ta å åka ^^ vore nice tror jag.
Någon som varit där?

Men ska väl försöka ta tag i bloggandet under helgen här nu.
Å anonym som jag antar är min goaste snyggaste Karlsta brud. Hoppas vi ses snart igen! Saknar dig!

Idag så har jag iaf varit o jobbat mellan 11-17,30 på en toppen förskola. Där hoppas jag verkligen på fler pass! Varit ute med barnen i vårvädret från typ kvart i tre till halv fem :P Mysigt det. Å sysselsätter sig själva gör dom allt. Det är bra det.

I helgen så blir det nog lugnt, kanske blir en tur in till Örebro imorrn? Vet inte ännu. Är på jakt efter lite kläder på Gina Tricot :D Vore nice att ha med sig ner till Malmö till veckan. Japp, jag ska ju dit igen. Denna gång så ska jag va där fyra dagar.. Tors-Sön..
Samma företag som sist på en Hem o Villa mässa :) Så jaa, får se vad som händer där nere. Jag hoppas iaf inte att det blir massa bombdåd eller dödsolyckor eller nåt medan ja är nere. Då åker jag HEM! Eller ber Jocke hämta mig, det skulle han ju göra om jag stanna längre där nere än till 4 mars ;) Haha. Söt han är! Min underbaraste. Ja jag är KÄR! <3

Men jaja, det återstår att se. Men ska föröska slänga upp lite tätare inlägg här åt er :)
Bjuder på en härlig vårbild jag tog när vi gått in efter uteturen.



Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback