Shopping  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-02-15  |  Tid: 17:36:50

Subsoil Vinterskor




Japp, jag köpte dem, vinterskon jag tittade på igår ^^ Från Subsoil :)





Sigge inspekterar skorna också ^^ Men jag är grymt nöjd. Hade jag inte köpt dem hade kanske någon annan gjort det och då hade jag inte kunnat göra det, för det va den sista 37an som fanns kvar. Så är glad att jag inte tvekade idag.

Nu ska jag fortsätta städa, har handskurat golvet i hallen och lagt på nya dörrmattor. Nicely I Must say!
Fast så går det när man inte har någon mopptrasa kvar.. :P Och inte skaffat någon ny ;P

Men ville visa vilka snygga vinterskor jag köpte, dom va ju på rea dessutom.

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-02-17      TID: 15:00:12     BLOGGADRESS:

strunta i om du är förkyld jue.. gö en videblogg ändå :):) mycket roligare att se än o bara läsa hela tiden :D:D

en videblogg ska ju inte va perfekt heller då känns de bara konstigt att titta på den med..



sen tycker ja du även kan visa dina fem favoritplagg i en videoblogg med.. kanske 5st av din favoriter bland jackor, skor, toppar, klänningar, underkläder osv o sen vart dom kommer ifrn :D:D



mkt roligae än o bah läsa o läsa hela tiden..



vill se en imorrn :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback