Dagens Sanning  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-11  |  Tid: 14:59:09

Sjuker!




Japp, jag är sjuuuk! Eller ja, sjuk är ja ju, men sjukare ;)
Är genom förkyld, hostar å har ont i halsen. Men men, ja lever ändå! Bara litte jobbigt närman vaknar o knappt kan andas för det är helt stopp i näsan, snarkar gör ja tydligen också.. Hualigen!
Men men, Jocke är ju lika förkyld han så ;) Det gör inte direkt något.

Han sov ju kvar tills igår och åkte hem, sen kom han tebax på kvällen sen igen :) Mysigt! Och när han kom hit igår så hade han gitarren med sig. För han hade skrivit en låt till mig :D <3 så jäkla söt o underbar han är! Kan nog säga att eftr så kort tid så är det fan den bästa killen ja varit tillsammans med. Ingen som skrivit en låt förut till mig och spelat den på gitarren o sjungit förut.
Han kommer hit ikväll igen då blire att käka pizza å bara ha det gött.. Lär väl kolla på Melodifestivalen ikväll med, gjorde vi ju förra lördagen också.

Funderar på om jag ska ta å åka in till Örebro och köpa Canvas tavlor, penslar och någon snygg färg. Tänkte ju att ja skulle bli lite kreativ. Har ju lite idéer på text som jag vill skriva. Ska bara ha material till det med.
Blev av med min byrå igår med.

Det blev förresten att åka in till Örebro :P Så nu kan man göra den där tavlan man tänkt att göra ett tag :P Jocke skickade o fråga om ja kommit iväg än, men det hade ja ju inte så man fick istället sällskap in till Örebro. Så det va ju toppen det :D
Nu har vi käkat och kollar på melodifestivalen för att få oss lite goda skratt ;P

Så nu säger jag Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback