Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-07  |  Tid: 12:03:31

Mot Malmö!



Usch va jag inte ville gå upp imorse när jag vaknade.. Klockan ringde 8.30. Tur jag hade Jocke vid sidan så ja kunde pussa lite på honom. Sen gick jag upp och satte igång vattenkokaren och kaffe till Jocke. Fixade resten av det som skulle med.
Nu sitter jag på sista bytet av tåg, mot Malmö. Höll ju på att inte hinna med från Katrineholm först.
Smart av SJ att lägga ett långsamt gående tåg framför ett snabbtåg.. Bra jobbat SJ!

Men jaa, nu är jag påvög iaf, nyss passerat Linköping. Är i Malmö 14.45 om det går enligt tabellen, men man vet aldrig vad som händer på vägen. :P Men men, är iaf på rätt tåg mot rätt stad utan några fler byten. Så det känns iaf skönt. Men jag är inte taggad alls för att göra Malmö i 3 dagar.. Hoppas dagarna går fort så man får åka hem igen. Visst, halva dagen går ju typ åt att åka tåg. Sen skall jag löra mig om duschväggar som ja ska vara värdinna för. Haha. Men men, jag får ju betalt för det iaf så det är ju tur.

Det blev inget video inlägg igår, får fixa det när jag kommer hem kanske. För jag hann inte igår, åkte å handlade, kom hem, städade och grejjade och sen så packade jag väskan. Å så kom Jocke till mig.
Tycker om honom så otroligt mycket. Saknar honom redan, tur vi ses på torsdag igen då han hämtar mig i Örebro :)

Nu ska jag ta mig ett päron och sen bara slappa en stund, kanske försöka sova någon halvtimme eller så ^^

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback