Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-01  |  Tid: 17:51:26

Lugna dagar




Sorry för dålig update, men har inte orkat skriva något.
Igår va det väl en blandad dag med känslor, ett första besked från csn. Möte på soc och sen så skrev jag ut en jäkla massa cv:n.. Så har inte dirket gjort så mycket mer under gårdagen.
Jocke kom igår kväll å sov kvar, underbart. Tycker verkligen om att ha han här och nära å få somna bredvid han. Så inatt då komemr det bli tomt, man vänjer sig lätt vid att ha någon bredvid sig i sängen.

Så jaa, det va väl ungefär vad som hände igår om man säger så, får svar från soc under denna veckan om jag får pengar eller inte. Och jag håller verkligen tumamrna på att jag får det. Annars vette tusan vad jag ska göra. Så får hoppas på ett positivt svar från dem. Måste fixa det här med att söka bostadsbidrag med. Skicka in den ansökan. För det ha rjag ju rätt till eftersom jag inte har så pass hög inkomst att jag klarar mig utan det.

Men ja ja, det va väl det som hände igår.. ^^ Mys i soffan med Jocke.

Idag så vakna jag av hans alarm på telefon men somnade tydligen om rätt fort igen, märkte inte ens när ahn gått upp och satt igång kaffe.. :P Ska tilläggas att klocakn va efter 9 typ.. Halvdöd när ja vaknade.. Uscha. Så somnade en stund i soffan när han åkt.
Fick förfrågan om jobb pass 13,20-16,15. Det tacka jag ja till och åkte iväg dit till förskolan. Och ska dit å jobba imorrn med 8,30-16,45 ^^ Bra start på februari. Jobb jobb. Hoppas på jobb på fredag med. Så man kan komma hem å ta en cider eller två efter man slutat. Å bara chilla. För på fredag tänker jag icke köra någe folk.

Måste ringa till bemanningen också och avsäga mig passen tis-tors också, för jag åker ner till Skåne och är mässvärdinna som jag lovat sen tidigare. Så det får bli så helt enkelt. Jobbar måndag och sen fredag, för jag kommer ju hem torsdag kväll :) Så det blir bra det.
Sötaste pojkvännen hämtar mig i Örebro när jag kommer hem. Får väl se om han sover kvar då eller om han åker hem till Degerfors. Det märks, är ju en vecka kvar dit typ.
Så jaa, det är väl vad som hänt idag. Har sökt sommarjobb på flera olika ställen också idag. Skickat in en ansökan med post också. Lite skojj att skriva personligt brev för hand, blir mer personligt då, jaa.. Haha.

Så vi får väl se när man får svar på det, är ju sista ansöknings dag i typ slutet av feb och slutet av mars på de flesta. Så får hålla tummarna på att man får somamrjobb under båda semester perioderna så man slipepr gå sysslolös.
Nu ska jag snart gå å fixa lite mat så man får något i magen .) Så blire chill resten av kvällen hade jag tänkt mig. Å komma i säng i tid så man orkar upp imorrn till en heldag på förskolan ^^ Blir nog toppen det.

Ni får ha en bra onsdagskväll, det ska jag ha. Kanske kommer det ett till inlägg senare :) Kan hända faktiskt ^^
Men säger
Puss Hej så länge :)



Bild på hur jag såg ut i lördags när vi va på Bells ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback