Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-01  |  Tid: 22:01:19

Kryssnings planer :D




Ska ut på praktik för skolan vecka 17-20, det allra sista momentet för skolan, att bli undersköterska. Och nu jäklar ska jag klara det, det har ja bestämt. Och antagligen som kommer jag inte kunna följa med på 100% Party Elite kryssen för den är 26-28 april, och då har jag börjat min praktik. Så kanske missar man den.. Tredje kryssen nu. Attans.
Men då så kom jag och Jocke på att vi kan åka på någon annan kryss istället, han å jag å lite vänner till oss. Får väl se vilka man väljer att bjuda med, eller så åker jag bara med hans vänner å umgås med nya människor. Fast jag har ju bjudit med Kasra :D Det kan nog bli kul. Om man tar någon typ tors-lörd kryss till Riga eller Köpenhamn eller så :D Vore riktigt kul!
Bara ha kul, dricka, dansa och umgås. Kan nog bli något det, säkert riktigt skoj det med, slippa massa fulla o odrägliga ungdomar som inte kan behärska alkohol. Inget illa menat mot någotn nu ^^ Men vissa kan verkligen inte hantera alkohol, och så kanske man slipper bråk också :D För det blev det på den sista kryssen va ja hörde. Och att folk slog sönder hytter med.. :/ Lite tråkigt.

Så jaa, det är en plan som vi säkert kommer få att gå i lås, när vi båda kan och när hans kompis Jan kan också :D Och lite annat folk med.
Så det känns nog lite bättre än en partykryss. Men vi får se vad som händer, Elite kryssen skulle tydligen bli väldigt dyr. vissa har ju fått förhandsboka hytt och är nog lite dyrare än den som va nyligen.

Så vi åker nog säkert med Tallink Silja eller VikingLine (Cinderella) Eller nån annan rolig båt. Birka åker jag nog inte med igen, iaf inte när det va vardag. Haha.
Vilken båt åker ni med? Eller vilken rekomenderar ni? Har ni varit på kryss någon gång?

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback