Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-02-15  |  Tid: 14:47:05

Istappar



Sorry, ni får tyvärr inget video inlägg idag heller.. För jag är förkyld som ja vette tuusan! Måtte det släppa innan lördag, eller iaf lite grann!
Hes är jag också, o hostar lite då o då.. Men jag SKA fixa ett så snart jag blivit lite bättre.

Men jaa till dess så får ni nöja er med text. fast tog en skaplig bild på istapparna från min balkong. Har ju nät runt hela så får ju ingen bra bild på de stora tyvärr ;( Är ju inte så snyggt med en istapp o så massa nät framför.. Men tog på en liten där nätet lossnat lite.



Sen bjuder jag på en bild på mig från när ja va nere i Malmö sist, lite trött efter mässan den dagen.



Förresten så har jag bestämt mig för att åka ner på mässan mellan den 1-4 mars. Så kommer befinna mig där nere ännu en gång. Och denna gången 4 dagar. bara hoppas pappa ställer upp o är kissevakt iaf 2 av dagarna.. Så får ja väl kaanske lösa det på nåe vänster annars.

Å så blire mässa i Älvsjö den 30/3-1/4 också. Skojjigt värre ^^ Mycket på gång :D

Jaja, ska bege mig ut här snart en sväng. Köpa mig de där vinterskorna tror jag närmre bestämt att jag ska göra :)

Hörs senare ^^
Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback