Dåliga dagar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-02-28  |  Tid: 18:20:40

Fortfarande förbannad!



Jag är så förbannat arg fortfarande. Jag som hade en sån jävla bra dag innan ja läste den där kommentaren. Och då sjönk allt till botten.
Är så otroligt förbannad.
Fattar inte hur en människa, dvs Macgyver Jesper Göthlin Svennson kan bete sig som han gör? Gå å snacka massa jävla skit om att jag gjort han bostadslös??
Så fan heller.. Kan han inte som är 23 år stå för sina egna handlingar? Jag krävde inga pengar av honom. Han valde själv att sälja sin bil för att hjälpa mig? Jag bad aldrig om det. hans eget val, men det gjorde fan inte han bostadslös, han blev vräkt från huset han bodde i för han kunde inte betala hyran. han sa till mig att han betalat hyran och köpt en dator, men det visade sig att han inte betalat någon hyra utan dom pengarna hade han lagt på datorn. Så det är fan inte mitt fel. Jag har pratat med den hyresvärden också, och man kan väl säga att de inte stod på så god fot med varandra.
Så att beskylla mig för att han blivit bostadslös, jävla ynkrygg!! Trött jag blir! Arg, förbannad..
Men den där killen kan inte stå för nåt han gör verkar det som utan lägger skulden på alla andra istället. Och i detta fallet mig, att det är jag som gjort han bosdatslös.. Glöm det.
Hade han inte blåst sitt jobb på alla dessa pengar så hade han haft jobbet kvar, och hade han inte sabbat jobbet han fick på KBD så hade han haft jobb och inkomst och kunnat bo någonstans.

Jag har fan ställt upp på honom, lånade ut min bil för att han skulle kunna hämta någon, lånade ut min bil för att han skulle kunna ta sig till Skara på 100% Party. Körde han till jobbet och hämtade honom. Fixade mat och matlåda till honom med. Fixade så det fanns mat hemma när han skulle se efter katterna, men som han inte åt istället, så vet inte huur ofta han va här och tittade till katterna. Skit samma.
Som ja skrev i det förra så hjälpte ja honom med bensin, ja åkte å gav honom filtat o kudde när han sov i bilen en gång och jag har fyllt på hans telefon, köpt cigg, bjudit på mat.. Osv osv osv!!

Så snacka för i heeeeeelvete inte massa skit om mig att jag är boven i detta jävla drama när du inte kan stå för dina egna jävla handlingar. Patetiska lilla parasit! Sen skiter jag i hur många du lindar runt lillfingret och tror att du ligger så jävla bra till.. Men det finns nog fler i denna staden som avskyr dig.. Som inte tål dig längre..
Hur va det dessutom med skulden till Martins mamma?? Har hon sett röken av de pengarna?? Och all nöjes körning med jobb bilen du hade.. Innan du fick sparken därifrån efter att ha blåst han på pengar. Och hur gick det med jobbet i Norge? Hmm, som Martin fixade åt dig.. Oj oj.. Du sabbar så jävla mycket för dig själv. Inte klokt. Så kommer du å säger att jag gjort dig bostadslös för att du sålde din jävla dart! Jag BAD dig aldrig, det va du som lovade mig guld å gröna skogar och skulle betala allt för att DU inte ville att jag skulle ha några skulder.. Så det är fan inte mitt fel.

Kan nog älta detta om å om igen.. Och skulle ja se dig så skulle ja bara skrika åt dig, så jag hoppas aldrig mer att jag träffar dig. Enda gången ja kanske ser skymten av dig är när du hämtar dina förbannade grejjer, fast kommer du inte ikväll så ställer jag dom i soprummet på söndag när ja kommer hem från Skåne.
Och sen kanske på 100% party den 17 Mars när de kommer till Karlskoga igen. Då är nog de enda gångerna ja behöver se dig.. Men jag tänker inte hälsa på dig. Så fan heller. Och skulle du hälsa på mig så kommer jag inte titta åt dig ens. Det är du inte värd.

Jag är så otroligt förbannad just för tillfället att jag sitter å dricker coca cola som jag slutat dricka för längesen! Har haft ett rejält uppehåll nu och det är ja så jävla glad för. Och jag tycker det är skit äckligt fortfarande.

Och så fick jag ju höra att du skrutit om att du tagit nakenbilder på mig?? Bullshiiiiiiit!! Du har fan inte tagit några bilder på mig, du har knappt sett mig naken! För den gången va det mörkt i rummet... Och vi sov under varsitt täcke. Är så jävla glad att jag slipper dig nu. Uscha. Och är så otroligt glad att jag INTE haft sex me dig.
Patetiska vidriga lilla parasit är vad du är!! Lever på allt o alla för du har ingen egen inkomst att kunna försörja dig med.

Nu ska ja fortsätta avreagera min ilska på att städa!


Kommentarer
Postat av: SymfonyM
DATUM: 2012-02-28      TID: 20:03:07     BLOGGADRESS: http://symfonym.blogg.se/

Oj då... Klart att du är förbannad eftersom du är utnyttjad. Hoppas att du tänker tre... nej tio gånger nästa gång före du bestämmer att ta hand om ngn. Och vet du vad. Bättre skaffa hund. Hunden är åtminstone tacksam, lojal, kärleksfull. Och snälla - inte en outvecklad kille som är fast i tonåren. Kanske för evigt...

Lycka till!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback