Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-02-12  |  Tid: 17:29:34

En härlig helg.




Haft en riktigt härlig helg, har ju haft Jocke här. Kunde inte bli lyckligare.
Va riktigt kul att han ville följa me dmig till Örebro igår, blev lite roligare då. Men vill ju åka in till Marieberg någon dag när jag får mina presentkort från GratisBio. Hittade ju massa snyggt där inne när ja tog en snabb kik igår :P Mycket färgstarka färger och riktigt granna linnen!! Så jaa, de måste jag ha i min garderob. Samt några skjortor har jag hittat som ja vill ha med, och en annan häftig topp.

Ska snart ta å fixa texten ja ska skriva på canvas tavlan också, har ju mina små idéer faktiskt. Så blir jag nöjd med denna så blir det någ fler. Dock vette tusan vart ja ska sätta dom, men det löser sig nog ;P Kommer ju behöva ha någon tavla eller så när ja flyttar sängen till andra väggen också, annars kommer det ju se naket ut. Tror det blir en sån där klassisk text där, Sov godd o kanske god morgon. :) Men vi får se vad det kan bli för skojjigt :)

Snart ska jag även bege mig till sandviken å hämta upp Angelique och så ska vi åka te Max å käka. En Max-Dejt helt enkelt :) Lövely! Bara sitta å prata om allt å inget. Det är nice det..
har bunkrat upp med muffins, chips, popcorn o så har ja choklad med. Å Färdig dryck med smak av päron. Så ja ska nog överleva kvällen när ja blir sugen på allt möjligt!! Helt sanslöst, men fick ju en förklaring på vad det kan bero på, att det är socker nivån som sjunker på kvällen efter dagen o då blir man sugen på allt möjligt :)
Så nu har ja bunkrat upp med gottigott ^^

Japp, det va väl allt ja hade att dela med mig av :)
Men vi hörs av!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: SÄÄSSYY
DATUM: 2012-02-12      TID: 22:01:31     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se/

förlåt för allt :( jag saknar faktiskt dig, ville bara säga det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback