Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2012-02-03  |  Tid: 15:39:56

Detta gjorde min dag!




Åhåå! Detta gjorde min dag!
Fick ett samtal och nu återstår det bara att se hur det går :P Men det gjorde helt enkelt min dag.
Så nu är jag glad glad glad tjej. Just för tillfället iaf. Kanske kan jag få en chans till ^^ Tihii!
Och har fått ett litet extra jobb, inte mycket pengar inte, men det är iaf lite då och då inkomst som samlas in på kontot iaf en gång i månaden beroende på hur många besök man gör. Har blivit en mystery shopper ;) Inga höga arvoden och man betalar skatt på det med. Så det är ju bara bra. Pengar som man kan spara undan.

Annars så har dagen varit lugn idag. Sovit lite halvdåligt inatt för katterna har härjat omkring. Upp i sängen, ligga i sängen, hoppa ner från sängen, köra race, jaga någon/något, upp i sängen, köra runt i sängen, ner från sänge, upp i sängen, ligga å trycka tassarna i ansiktet på mig å jaa.. Lilla Elof lever verkligen rövare på nätterna ibland.
Så gick upp och fixade en kopp te ^^ Och bara chillade ^^

Ska åka in till Örebro och hämta en datorväska jag köpt för 30 kr, så jag kan lägga ner min dator i den när jag ska åka till Skåne nästa vecka. Och en annan snygg väska. Ska bara hitta till den där gatan med, har ju varit på den vägen förut.. Älvtomtagatan, men ja kommer fan inte ihåg hur man tog sig dit.. Vet att man åker på e18 iaf, å sen svänger av mot centrum, sen kör man rakt en bit, å sen svänger man till höger.. sen kommer jag inte ihåg mer.. Men men, får kolla eniro ^^ Så det blir nog bra. Sen så blir det att äta hos pappa med, grillad fläskfile med hasselbackspotatis.. (inte så förtjust i poatisen men det går) Sen så blir nog fredagen rätt lugn skulle jag tro :)

2 Veckor med min underbara pojkvän idag dessutom :) Fort det går :) Tycker verkligen om honom. 

Vi hörs ikväll kanske!

Puss Hej!

 


Kommentarer
Postat av: Carro
DATUM: 2012-02-03      TID: 16:42:02     BLOGGADRESS: http://cawoline.devote.se

Har dom ringt från Transcom ? :)


Postat av: Emma Olsson
DATUM: 2012-02-03      TID: 16:47:27     BLOGGADRESS: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Har precis startat en ny omgång på 'gissa kändisarna'. Om du gissar rätt på båda så blir du länkad på min blogg inför flera hundra läsare. :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback