Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-02-20  |  Tid: 15:02:30

Babbel...




Fick en kommentar från en anonym person som frågade vad som hänt med min mamma.
Och jag kan väl dra det lite kort eller nåt.

Min mamma fick bröstcancer som 23 åring och kämpade mot och med sjukdomen i 5 år. Den 5 februari 1995 så somnade min mamma in för hon orkade inte mer. Cancern vann över henne. Men hon kämpade stark och tappert i 5 år. För att övervinna skiten och få leva precis som alla andra människor.
Så min mamma avled i cancer och det är 17
 år sen iår. Hon blev frisk eller vad man ska säga, iaf vad man trodde, men det kom sedan tillbaka och det spridde sig från det ena stället till det andra så man kunde inte göra så mycket efter ett tag, mest bara vänta på att det skulle besegra henne. Och det gjorde det.
Läkarna hade sagt ill min mormor att det är ett under att hon fortfarande lever, de hade inte räknat med att hon skulle orka så länge som hon gjorde med detta. Men hon kämpade.

Så i lördags så fyllde min mamma 45 år. En ung mamma, jag vet :) En super snygg kvinna! Kan nog lätt säga att hon är snyggast i världen. Finns ingen kändis kvinna som är snyggare än henne. Hon är så jäkla snygg. Iaf på de bilder jag har på henne.

I lördags så blev det ju utgång, och shotfylla. Och det blev en rejäääl shotfylla kan ja lova. Så pass att jag inte ens fick komma in på krogen till en början. Arg jag blev! Pojkvännen kom till Viking där vi satt jag och Angelique, som inte mådde så bra. Men jag skulle komma in efter klockan 23 igen, och det gjorde jag. För jag hade druckit lite coca cola å nyktrat till samtidigt som jag blev aggresiv och jävligt arg på folk.
In kom jag och Jocke. Underbara kille. Och vi hade en kul kväll utan att ens behöva hälsa på crew och alla dom människorna. Jag skällde dock ut en person och det kändes så jävla underbart. Behövdes kan jag lova.
Men hade för övrigt en riktigt kul kväll. Va ju tillsammans med pojkvännen, synd bara att Angelique inte mådde så bra o åkte hem. Men men, vi får ta igen det nästa gång ^^
Tog en taxi hem till rundan och sen så hamnade jag och Jocke på golvet i köket och pratade om allt, precis allt möjligt. Kändes så skönt att bara prata på. Vad vi pratat om är det ingen som behöver veta.
Jag tycker om honom så otroligt mycket. Somnade sen också och så låg vi i soffan hela dagen igår. Och nu idag är jag fortfarande halvdöd.

Trascom jobbet skiter sig totalt. För att jag hade tydligen fått dåliga referenser från den förra avdelningen jag satt på...... Så då ville hon inte ta in mig för en intervju.. Fan va sur jag blir, kunde hon inte kolla upp det där tidigare innan jag fick komma på info träff och ge mig förhoppningar liksom?? Trött jag blir.. 
Men men, jag ska nog hitta något annat, helt klart.. Så är det bara.

Nu ska jag ta å fixa lite käk, dushca å grejja, för senare åker jag in till Degerfors till pojkvännen, som jag för övrigt har varit tillsammans med en månad idag :) Mysigt!

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Yours ;)
DATUM: 2012-02-24      TID: 03:00:54     BLOGGADRESS:

Hej min älskling! NÄR SES VI IGEN??!?!?!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback