Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-12-08  |  Tid: 01:58:01

Nattligt inlägg

 
 
Hejsan!
 
Om du så gärna vill att jag ska visa min lägenhet så kan ju du komma hit o städa den så den ser värdig ut att visa! ^^
 
JAg tänkte på det där med tema :) Och mitt färsta Tema kommer bli: JUL, hur jag fira den när jag va liten och sådär, hur det ser ut nu :)
Låter väl som en bra start?
 
Och ska försöka göra inlägget imorgon :) Sounds like a deal?
 
Frågestund, sure absolut :) En sådan kan jag ordna också. Ni ställer frågor och jag svarar i ett videoinlägg :) Kommer också under dec.
 
Annars så har det varit en lugn dag idag ^^ Sovit bort typ princip hela dagen tyvärr :/ Jag blir så trött av mina antidepp tabletter :/ Men ja de ska väl hjälpa förhoppnignsvis :)
 
Japp, det va la det jag hade på hjärtat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback