Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-08-17  |  Tid: 20:19:30

Vulkanmarken

 
 
Yes, idag va det dags för Vulkanmarken :D
Och med min bästaste duo Angelique.
 
Fast vi vaknade, jag och Jocke alltså redan vid halv sju imorse, och gick då upp för att katterna härjat omkring o haft sig lajban. Så degade i soffan med SATC o täcket.
Träffade Evelina en sväng och så va det dags att hämta upp Angelique :)
 
Väl på marknaden så knallade vi igenom en sida först som vanligt. Hittade väl något som föll mig i smaken men ja jag vet inte. En typ basball tröja/jacka i grått o vitt.. Sen så hittade jag eller Angelique hitta den men en spetsaktig kort klänning med spets eller glittertyg.. Den svarta med spets va snygg och även den röda.. Så ja hööm.. Jag vet inte om jag ska ta med mig Jocke på marknaden en sväng imorrn och kanske inhandla?
Men jag är ju så dålig på att pruta, för finns jacka o den där spetstjosanhejsan saken på samma ställe så skulle man ju kunna pruta lite... Men jag är ju så dålig på det... :/
 
Hmm, återstår att se!!
Men jaa efter noga övervägande under skrivande av inlägget så skulle jag nog vilja ha dem.. Haha!
 
Annars så blev det en plånbok köpt till älskling och marknadsgodis till mig ^^ Momsigt värre!!
Handlat massa gott på Ica Maxi också.
Nu har vi ätit hemmagjord pizza och ska mysa ner oss i soffan resten av kvällen. Lär somna skapligt tidigt ikväll skulle jag tro... Även om jag vilat en timma.... :/
 
Så jaa, Puss Hej på er!!
 
 
Här har ni dessutom ett recept på marknadsnougat ^^ Fast det är ju alltid godare när man köpt det på marknaden :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback