Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-08-06  |  Tid: 14:25:16

Värdelös

 
Här va det riktigt jävla dött..
Men ja, jag har INTE haft någon större lust att blogga. För jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Men jag ska lägga upp lite nya bilder tänkte jag snart.
 
Fick ju det andra antagningsbeskedet idag och det slog mig rakt i ansiktet hur värdelös jag verkligen är. Kan inte ens komma in på universitetet. Så kass man kan va!
Så vad händer nu?? Back to soc? Leva på dom å se hela ekonomin köras i botten.. Osv osv jag kan inte komma på alla tankar som snurrar just nu... Visserligen är jag 1 reserv i Karlstad, men det känns så jävla lönlöst i alla fall.
 
 
Hela världen rasade samman när jag läste att jag va 1 reserv, så störande nära!! Och så kommer säkert ingen hoppa av heller liksom!!
Detta är ju min dröm, detta är allt jag vill!! Och så lyckas jag inte ens komma in i andra antagningsbeskedet.
 
VÄRDELÖS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback