Shopping  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-08-14  |  Tid: 18:02:45

Unnat mig lite nytt :)

 
 
Nu tänker jag inte diskutera detta med mobbning mer med er. Hitta någon annan o diskutera det med!
Bara för att det kanske inte står på någon specifik sida på nätet om att mobbning inte kommer kunna stoppas så betyder inte det att det fortfarande inte är ett FAKTA. Så d så!
 
Över till nåt annat :) Va på stan och fikade med Angelique idag. Mucho trevligt. Som alltid när vi fikar hon o jag eller gör nåt annat skoj ihop.
Köpte mig 4 par trosor på Lindex. Älskar deras kollektion So.U ! Så fina och så sköna. Lägger upp bild i separat inlägg för jag har bild på telefon ^^
 
Och så shoppade jag lite i lördags, unnade mig två klänningar från Modehus.nu det va ju ändå rea på dem och har ju velat ha såna. För de är ju så snygga!
 
 
Har inte beställt i just den färgen, utan rosa med svart spets och sen en blå med svart spets över som på bilden :) Men det är bara den i korall (bilden) som finns kvar så fick bli den bilden ^^
 
 
Så jaa, detta får bli en liten morot att jag ska gå ner i vikt o få bort magen igen så jag han ha klänningarna. Det va one size (34-38) och ja, jag drar väl säkert närmre 40 skulle ja tro just för tillfället. Känns det som i alla fall.
Så va tycker ni?
Hiss eller Diss på denna??
 
Jag säger i alla fall HISS!
Slänger upp bild på mina nya underkläder snart också :)
 
Nu säger jag Puss Hej och fortsätter dega ner mig i soffan med SATC :)

Kommentarer
Postat av: Engagerad
DATUM: 2012-08-16      TID: 19:31:22     BLOGGADRESS:

Okej, slutdiskuterat :)
Intressant med olika synvinklar.
Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback