Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-08-16  |  Tid: 11:31:41

Paket :D

Wiiiie, idag kom mina två klänningar från Modehus.nu :)
De är så otroligt fina, och ja de passar även om man har en mage i vädret! Så nu vet jag vad jag ska jobba med.
Morots jakten har börjat. Nu ska jag gå ner i vikt, vi börjar i helgen redan med att börja gå ut och gå :D

Så man får en slank å fin kropp igen. Längtar så! Ska bli skönt att slippa magen.
Ska ner till minst 60 till att börja med. Sen får vi se hur det ser ut då. Så ändra kosten och mer motion!
Here we go!

Men ja, jag älskar klänningarna. Otroligt fina! Så väl värt alla kronor, de va ju på mega rea liksom! 222 kr för båda. Fri frakt eftersom jag betalade med kortet direkt.

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback