Shopping  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-08-19  |  Tid: 18:52:22

Marknadsfynd o Örebro

 
 
Ja, det blev en sväng till iväg på marknaden i Degerfors igår. Jag hade ju ångrat mig ang jackan och den där spetsklänningen.
Så ja det va bara att åka iväg på lördagen med. Älskling betalade min klänning med kravet att han skulle få se mig i den under kvällen. SJÄLVKLART :)
 
Vi köpte även en skylt som skall sitta i köket så småningom ^^ Super fin!

Träffade på en pratglad Frida också, utbytte en del ord, kom in å prata jobb också. Hon frågade om nummer till bemanningen, och GIVETVIS så kunde jag ge henne det. Utan problem och hon tipsade mig om aatt jag skulle skriva in mig i Degerfors på deras bemanning för timvik. Och älskling skall lägga in ett gott ord för mig hos sin chef imorgon. Så det skall vara!. Man skall kunna ge varandra nummer till folk utan problem och inte hålla på det för att gynna sig själv bara.
Eller säga att till en att man ska få det å så kommer det massa undanflykter hela tiden som sen iaf visar sig att det är personen i fråga som inte VILL ge ut det.
 
 
Min fina nya spetsklänning :D iiiiwh! Är så nöjd1 Tack Underbaraste Älskling!
 
Och min snygga Baseball jacka! Gryyymt sygg och riktigt skön.
 
Den blir klockren att ha i köket sen :D
 
Så blev det att äta lite käk o tvätta hos svärmor o svärfar. Trevligt! Åkte hem och lämnade iväg guppysarna som skulle få nytt hem. Och efter det så blev det bara massa chill! Göttans!!
 
Idag, söndag så drog vi iväg till Örebro istället för att ta det till veckan så Jocke kan ha sin tillgänglighet redo för jobb om det skulle bli något. Jag jobbar ju ändå till veckan. Fick mer tid hela 5 dagar, mån-tis samt fre-sön. Underbart! Mer klirr i kassan i september så man kanske slipper att gå till soc. Vore ju grymt skönt. Så hoppas på ännu mer tid efter nästa vecka. Ska fråga hur det ser ut till veckan därpå :D
 
Men men, jaa vi åkte till Media Markt först, Jocke skulle handla en ny sladd till gpsen som Sigge tuggat av!
Och så kikade vi även på sladd till min dator, men det fanns ingen så ska ta och beställa en tänkte jag.
Men en Soda Stream blev det allt också som fick fälja med oss hem!
En sån där som Ice Age gjort reklam med. :D
Samt cola arom och även en sån där typ ramlösa smak. Så fick vi en gratis också, lemon/lime. Får se vad den smakar. Wiioo! Äntligen så blir det att sluta med dricka. Bli av med beroendet igen.
 
En grön o fin :D Tihii ^^
 
Så köpte vi såna där halvliters flaskor med Scrat och manny på :D Hihi
 
Jaa, det va väl det vi shoppade.. Va in en sväng på Ikea med o köpte lite smått o så blev det en växt till kampisens avkarium.
Yepp. det va allt.
 
Nu blir det chill resten av kvällen för imorgon blir det ju jobb mellan 13,30-21 :)
Så det säger vi Puss Hej på!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: säässyy
DATUM: 2012-08-19      TID: 21:09:30     BLOGGADRESS: http://ssuussaannaa.blogg.se

så jävla omogeet och skriva om mig på din facebook och här på bloggen haha detta är ju så jävla löjligt HAHA vi är väl vuxna människor ? och vänner skriver inte på sms att man ska gå och dö! omoget! ibland får man vara ful också när det gäller jobb för att rädda sin eget skinn också!

Svar: Vänner skriver inte heller spydigt som Gråt lite! Dooh! Jag orkar inte med dig och vill inte ha något som helst med dig att göra mer. Jag får skriva vad jag vill på min fb för jag har inte nämt några som helst namn. Ja du är jävligt ful! För du kunde sagt på en gång att du INTE vill ge ut numret och istället hålla på å säga du får det senare, å bla bla o sen komma med massa ursäkter att de inte tar in fler och det va din vän Anna som inte ville att du skulle ge ut det o sen komma till skott med att DU inte ville ge ut det. Vadå rädda sitt eget skinn??? Va faaaaan har det med d att göra?? Patetiskt!
Tikkatini



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback