Shopping  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-08-24  |  Tid: 12:13:53

iPhone 4s Tiger Skal!

 
 
Beställde ett skal från en sida i onsdags kväll, runt kl 23.40.. Och fick det idag. Snabba leveranser verkligen!!
Sidan jag fick tips om av en vän heter iDiwa. Och jag kan varmt rekomendera dem!
Kommer fortsätta beställa skal därifrån när jag hittar något mer som faller mig i smaken, finns jätte många att välja på och även andra tillbehör och skal o sånt till andra telefoner också :)
Är helt klart grymt nöjd med mitt fina tiger skal! Älskar dessa afrikanska djur. Hoppas de får in något skal med elefant på också, då lär jag klicka hem det! Utan tvekan :D
Klicka på bilden för att komma till skalet :) Och länken för att komma till iDiwas hemsida :)
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Sara
DATUM: 2013-10-10      TID: 18:23:04     BLOGGADRESS: http://cclarstroom.blogg.se

Jag har också ett sånt där skal fast i lila från iDiwa, verkligen bra sida!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback