Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-08-26  |  Tid: 23:22:27

Helgen lider mot sitt slut..

 
 
Jahopp, då har ännu en helg passerat. Har jobbat idag mellan 7-14,30. gick relativt fort tycker jag :) Så det känns ju skönt, men nu är det slut på jobb, men hoppas väl att jag får nya pass där snart igen. Ska slå en pling imorgon å höra hur det ser ut för veckan och nästa veckan. Kanske har man lite tur? Kanske.
 
Vi får väl se om de hör av sig från skolan också, alltså Karlstad där jag står som första reserv, om det är någon som missar uppropet eller har hoppat av. Jag håller tummarna lite grann i alla fall, men hoppas inte på för mycket för att ja bli för besviken. Magkänslan säger mig att de inte kommer höra av sig. Så jaa, får väl söka in nästa år igen om jag inte redan har något jobb innan dess. Återstår att se.
 
Så jaa, det har inte hänt så mycket mer om man säger så. Varit en lugn dag sen jag slutade, det har regnat till å från och har vart uppe en sväng hos pappa o Carina.
 
Så har la inte så mycket mer att säga eller skriva.
Imorgon blir det i alla fall blodcentralen klockan 10. Så får vi se om mitt blod blir godkänt för att tappas några gånger per år ^^
Efter det har jag inga direkta planer mer än att testa en ny kycklingrätt :) Spännande.
 
Återstår att se vad som händer imorgon.
Får ju lön imorgon med! ÄNTLIGEN!
Ni lär ju bli uppdaterade i vilket fall som helst :)
 
Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback