Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-08-29  |  Tid: 22:25:44

För jag ska bli förskollärarinna!! Pilutta dig!

 
 
 
Ja, där kommer jag befinna mig i 3,5 års tid framöver :D Jag kom in på Förskollärarprogrammet!! Jag fick en reservplats äntligen! Så jäkla glad är jag. Fy faaaaan va gött! Helt sjukt vad min dag blev bra idag efter att det samtalet kom. La la la!!
Jag är så jävla bra! Sån flyt. Nu löser det sig äntligen, om jag får lån o bidrag från csn vill säga. Men det hoppas jag att jag får för nu har jag läst in alla poäng som behövs.
Så det ska jag hålla tummarna för nu.
 
Inkomst, så kan jag jobba extra några dagar i veckan o någon helg så kommer allt gå ihop varje månad. Och så hjälper ju Jocke till så gott han kan. Jaa allt kommer bli så bra! Underbart.
Detta är jag värd, så som jag kämpat med jobb o skola o jobb o sommarjobb o allt för att få saker att gå ihop..!
 
Men nu, jaa, nu är jag student på Karlstad universitet. I 3,5 år framöver. Tihii vad jag är glad!!
 
Puss hej från den blivande studenten på förskolelärarprogrammet i Karlstad!

Kommentarer
Postat av: Sara
DATUM: 2012-08-30      TID: 14:09:59     BLOGGADRESS:

Vartför gör du inga videbloggsinlägg mer? synd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback