Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-08-25  |  Tid: 13:08:35

Dags för jobb

 
 
Yepp. Idag är vi på benen och skall snart åka iväg mot jobb. Idag o imorgon sen ledig måndag.
Då ska jag ju till blodcentralen o kika om jag får ge blod osv :)
Och imorgon blir det 7-14, det passet brukar gå väldigt fort!
 
Det blev en lugn dag igår, spenderade nog stor del i sängen och kikade på sex and the city.. dumma huvudvärk!
Sen myste vi ner oss i soffan och kikate på Dante's Peak innan det va dags att sova.
Så inte så många handtag gjorda igår. Men jaa.. Spelar ingen större roll eftersom jag va sjuk o va hemma från jobbet.
 
Så jaa, det är hur min dag ser ut.. 7 timmar på jobbet tillsammans med två goa arbetskamrater, vilka vet jag inte än men de är lika goa hela bunten! Sen hem o mysa ner sig i soffan innan det är dags att sova för att ställa klockan på 05,45.
 
Ha en trevlig lördag i detta trista väder!!
 
Puss Hej!
 

Kommentarer
Postat av: erika
DATUM: 2012-08-27      TID: 07:11:46     BLOGGADRESS: http://minimini.blogg.se

Nej vilken söt kisse, är det din? Hoppas att du har haft en bra helg o får en super vecka:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback