Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-08-29  |  Tid: 17:35:35

Åh jag är så glaaaad!!

 
 
Halli hallu!
 
Idag så tog vi oss en lång sovmorgon, behövdes kan man säga då jag sovit skitkasst inatt, somnade inte förän typ efter 2?
Sen vaknat o slumrat o vaknat o jaa allt! Så låg kvar i sängen till närmre elva idag. Det va gött. Även om jag varit vaken o slumrat på morgonen också. Uscha!
 
Vi gjorde oss en mysfrukost idag med ägg och bacon. Mumma det!!
Så bestämde vi oss för att åka in till Örebro idag istället, skulle åka imorgon annars. Men tog det idag eftersom Jocke flyttat sin bredvid gång.
Så blev en snurr inne i Örebro stad och ner till Akvariekällaren, vi åkte därifrån rätt snabbt då det inte fanns det jag ville ha.
Blev istället ut till Marieberg och in på GameStop där Jocke köpte sig två tv spel ^^
Och sen vidare till Grizzly Zoo där jag köpte nya växter till det lilla akvariet, eller fler växter rättare sagt. Varit så tunt däri.
 
Och så fick två stcken rödbukade honungsguramis följa med hem också och även lite algmat till malarna o bebisarna. Har även fått tillökning från Vildguppysarna :D Herrejäklar va glad jag är att jag skaffade akvarium igen! Massa skojjigt. Ska även skaffa ett par blå guramis till det stora med för de va så fina :) Sen är det nog med fisk i det stora.
 
Under all uppståndelse och snurrande hit och dit så fick jag världens bästa samtal!!
Det löser sig verkligen för mig nu. Har bara en sak att fixa innan jag vet att allt löser sig ^^ O jag är så otroooligt glad. Äntligen är det min tur. Ha ha!!
Så massa extra jobb som timvikarie i Örebro kan ju bara skita på sig, verkar ju inte finns mycket jobb där ändå. Klarar mig bra med bemanningen här i Karlskoga och Storfors sen får jag nog gå bredvid på demensen i Degerfors också. Så jaa, med det kommer allt lösa sig!
 
Mer säger jag icke ännu. Ska hålla lite till på det först. Men jag är glad.
OCh det är de som fått veta det också, bara massa lyckönskningar till mig.
 
Nu ska jag göra nåt vettigt, äta pärlboll o dricka pepsi sen kika på Pettson o Findus!
Puss Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback