Videoinlägg  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-04-12  |  Tid: 21:30:21

Videoinlägg+Foto



Här kommer ett video inlägg från vad som hänt under dagen, bilder på krukorna kommer i ett annat inlägg för det ska ligga under en annan kategori ^^ Samt frö planteringen. Men jag slänger upp en bild på väggen i köket där jag ska ha lackhyllorna så ni förstår min tanke bättre :)

Ska ja va ärlig så sätter jag upp luggen å håret bara för att jag inte ska sitta å hålla på med det i inlägget, för det är bland det värsta jag vet när folk sitter å manikst håller på å pillar med håret när de pratar.. USCH! Trend att göra så? Så fan heller, det är bara brist på att hålla händerna still att man bara måste göra nåt ;P Min åsikt.




På långsidan väggen kommer det sitta en vi långt lackhylla, och på båda kortsidorna den vid förnstret på höger sida och den på vänster vid skåpet kommer det sitta två såna där små fyrkantiga :) tror det kan bli super bra ^^ Tapeten som sitter där nu är ju dyngful!! uscha, å så är den repad nertill vid bordet.
Så blir det nog en annan lampa i taket med. Vi får se. En sak itaget, tapetsering :)

Ha en toppen kväll.
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Johanna
DATUM: 2012-04-13      TID: 10:48:01     BLOGGADRESS:

men d e typ "trend" att gö så.. alla stora bloggerskor gör så.. o vissa gör d enbart för att folk ska störa sig o för att folk ska kommentera.

Exp lite som kissie, hon proviserar både via bilder, hennes omgjorde röst, håller på med håret i videon osv osv.. enbart för att folk ska störa sig, gå in mer på hennes sida o kommentera vilket hon tjänar pengar på.



smart sätt egentligen även om d som kmr ur hennes blogg inte e de intressantaste lr vettigaste..



ngn speciell du tänker på när du skriver "folk"?.. antar att du menar ngn speciell?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback