Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-04-08  |  Tid: 17:25:46

Åland 6-7/4- 2012



Ja då va man hemma igen då, eller vi kom hem igår redan. Men då orkade ja faktiskt inte uppdatera något. Sitta på en buss hem och sen käka å efter det avled vi båda typ i soffan innan vi begav oss te sängen å somna runt 22..... Oj va gammal man känner sig när man somnar då.

Men det va en riktigt trevlig resa, vi stannade på Götlunda och käkade, sen så boarda man båten runt halv fem o tog en cider. Sen blev det dusch å ombyte för att sitta vid stora scenen hela kvällen o bara dricka massa cider o några drinkar.
Vilket påminner mig om en supergod drink jag beställde.
Bacardi razz 4cl, färska hallon, passions juice och sprite/7up. Riktigt JÄKLA god! MUMS säger jag bara. Så köpte me dmig en sådan hem, Bacardi Razz alltså.
Ser kanske inte så god ut på bild men den va jäääkligt god!!



Köpte även en stock snus till min underbara pojkvän, det är han helt klart värd. han är ju värd massa mer men ja kan ju inte köpa massa snus för att visa min uppskattning, så denna fick duga iaf ;)



Vi åkte med Cinderella, vilken jäkl båt :D Riktigt niiice!! Och en stor tax free också :D Så den åker jag gärna med igen, men nästa gång tar vi bilen med oss istället. För usch va ja ogillar att åka buss med massa fulla människor som dricker på vägen hem också å härjar.
Fast vi träffa en skön snubbe på båten som kom från Karlstad :D



Han heter Lasse och jaa, skönare person fick man nog leta efter på båten. Oj oj.. ^^ Sen så va han ju med på bussen hem också. Full å gla och tillägnade mig och Jocke en låt, den där de sjunger: Allting kan gå itu, men mitt hjärta kan gå i tusen bitar, bla bla.. Den låten ^^ Så jäkla niice!



Dessa två åkte vi med :D Goa o glada killar ^^ Åker gärna med dom igen. Men nästa gång drar vi nog med några andra :D Vilka det blir återstår att se.



Och här är den underbaraa pojkvännen ni så väldigt gärna velat se på bild ^^
Tur att det inte finns någon bild på mig från båten ;P

Nu blire att chilla i soffan. Ska slänga upp en video från båten med som ja lyckades filma. På några roliga personer som dansade på båten. Oj oj.. det va roligt att se det ;) Så det kommer komma upp under kvällen eller imorgon. Det märks hur mycket ja orkar.
Vi ska fixa tacos senare, ingen av oss mår så bra här.. Trötta, förkylda/pollen allergi.. å jaa, allmänt borta..

Så säger Puss Hej nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-04-10      TID: 17:51:25     BLOGGADRESS:

Drinken såg riktigt god ut, och pojkvännen var riktigt söt, vilka bruna ögon han har, använder han linser eller har han sådna ögon? Och kommer han vara med i ett videoinlägg framöver?



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback