Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-04-04  |  Tid: 21:16:40

Seriööst, tagga neeeer!




Ursäkta att jag inte bloggat eller lagt upp nån video från frågestunden. MEN jag har som sagt ingen kamera att spela in med. Då blir det LIIIITE komplicerat liksom. HALLÅ!
Skrev faktiskt det i förra inlägget. Att min digitalkamera bestämt sig för att inte spela in film mer än kanske 20 sek så står det Kunde ej spela in film.
Jag vet att ni vill ha upp video, men jag kan inte TROLLA!!! Och ni verkar inte ha något som helst tålamooood!
Och det gör mig faktiskt lite smått irriterad.. Jag ska lägga upp video med svar på frågorna. Så tagga ner!
Annars så blir det ingen video alls och skriver då ett TRÅÅÅKIGT inlägg med alla era svar på frågorna. Ni väljer hur ni vill ha det! 

Har gått å blivit megaförkyld nu sen ja kom hem, eller jag va förkyld redan sista dagen på mässan men nu har det blivit värre sen ja kom hem. Ska försöka fixa en kamera att använda imorgon så ja kan göra två inlägg med frågorna. Svarar inte på alla i en video.

       

eftersom kameran inte ville spela in så kunde jag inte filma hotellrummet. Så ni får bilder istället. Ett toppen rum enligt mig! Dock så drog det lite kallt då och då. Men överlevde. Dock blev jag mer föryld.



Träffade Karin Mannestrål på mässan. Hon va eller har alltid varit min favorit i Äntligen Hemma :)

Nu ska jag kika på Greys och så ska ja försöka fixa en kamera så ja kan svara på era frågor imorgon innan jag åker till Åland på fredag.

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Ewa
DATUM: 2012-04-04      TID: 21:43:54     BLOGGADRESS:

Ok ok.. men har du inen webcam du kan spela in med?

ja hon e cool hon, dock e vissa saker hon gör väldigt överdrivna. inte alls praktiska lr så. o d måste en sak vara om man ska kunna använda den.

men vissa saker e coola och hon e ju väldigt kreativ av sig. vilket e bra! :)



åh längtar tills du har kamera.

nej vi får ha tålamod. vill se video med kamera och inte ett inlägg med bara massa text. nej. vi väntar!



men e de fler som frågar kan du ju alltid skriva att du upptaderar när du har kamera lr hur de går med den. men webcam brukar ju kunna spela in?



funderar på om man sj ska skaffa blogg.. men d e väl ingen som vill läsa om en 50årig tant. haha..



lr?

Postat av: Lindaa
DATUM: 2012-04-04      TID: 21:47:55     BLOGGADRESS:

Åh vad fin du va på bilden!

Fina former. mysigt ansikte o jättefin kropp!



tränar du lr?



tråkigt att folk inte kan fatta att du inte har ngn kamera ännu.. synd att folk ska vara så ivriga. men folk brukar oftast haka upp sig på dag o klockslag. står de att frågestunden går ut den dagen o den tiden så hakar folk upp sig på att de inte kommit upp någon video ännu o så.. vilket e tråkigt!



hoppas du får en kamera snart. lr kanske du har webcam som kan spela in? härlig blogg. den här följer jag gärna :D

Postat av: Tove
DATUM: 2012-04-05      TID: 10:50:14     BLOGGADRESS:

väljer du att ta bort den för att läsare är sugna på att se dig o svara på deras frågor e ju självklart upp te dej.

men tar du bort den försvinner säkert läsare med..

ja menar att du upptaderar relativt ofta med videoblogg e posetivt. o tar du bort den delen läsaee tkr e bra.. så minskar d säkert i läsare med..



men ja hoppas att du ej gör d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback