Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-04-20  |  Tid: 01:08:36

Toppen dag!



Go kväll!!

Eller ja, vad man nu ska säga nu när klockan snart är 01 ^^ Men men. Har inte haft tid att uppdatera bloggen idag faktiskt, för att jag har umgåtts med Tessa :) Och vi har haft det riktigt trevligt.
Har även fått hjälp med det där i köket som ja skrev o pratade om :D Pappa va här tidigare idag innan jag hämtade upp Tessa.

Sen så har jag ju fått sommarjobb för resterande del av sommaren med!! Så nu är början av sommaren fylld och även slutet av sommaren med :D Underbart! V 25-29 i Kristinehamn och v 30-33 i Storfors. Kommer bli awsome detta! En jävligt bra sommar att gå till mötes. Åhåå jaa! Kommer ta åt mig allt extra som ges dessutom. Slita ut mig totalt denna sommar å tjäna pengar?? Åhåå jaa! Så blev otroligt glad idag. Det hade ringt ett nummer som jag inte kände igen, men med 0550 så tänkte att jag ringer upp, och tur va väl det att jag gjorde de :D Glaad cheey!


Såhär såg såpet ut innan:



Plockade ur skåpet igår så allt står på köksbordet så det ser ut som 7 svåra år just för tillfället. Men men, så får det göra tills jag plockat iordning vilket jag ska göra imorrn.

Och såhär blev det efter att pappa varit här och hjälpt mig:



Nu står diskmaskinen i skåpet och även micron :D Så himla gött att bli "av" med dem på ett sånt smidigt sätt. Så nu kan jag få fram lite mer råvaror på bänken där micron stod osv. Och kaffebryggaren och vattenkokaren har fått en mer smidig plats också. Ska piffa till det området lite också. Så jaa, det är planer på gång i köket som heter duga. Men det kommer bli super bra när allt väl är klart.

Sen så åkte jag å hämtade upp Tessa så gick vi in på Willys en sväng, behöver inte säga så mycket mer om det mer än Ha ha ha.. Oj oj.. ;P Eller hur bruden.
Så drog vi hem till mig och började färga håret å grejja, det tog sin lilla tid, ja vet inte riktigt hur lång tid jag satt i med min färg, visserligen är det bara svart så det blir ju svaart ganska fort efter man kluttat i den. Sen så bestämde vi spontant att vi skulle ta lite porträtt bilder ^^ Så hon sminkade mig och så tog vi lite bilder med hennes kamera som vi åkte å hämtade. Det lär komma upp bild på bloggen när hon skickar dem till mig :) Men har haft en super dag tillsammans med henne. Och på måndag gör vi Örebro ihop :D Otroligt kul att ha börjat umgås med henne! Positiv brud som bara sprider massa energi. Precis sånt som jag behöver.

Men jaa, det är väl dagen i stora drag. Jocke kom hit en sväng ikväll med, men han sover hemma hos sig inatt för han skulle släppa in lite folk som ska grejja i deras hus. Imorrn är det fest som gäller här på Rundan igen :)

Bjuder på en bild på mig ja tog förut, den enda som vill sammarbeta med mig, kan inte vända de andra bilderna på nåe konstigt jävla vänster!!



Jag är inte som alla andra, jag är mig Själv!
Och jag är jävligt bra på det!



Senaste Instagram bilden dessutom :)

Puss hej o God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-04-20      TID: 13:28:07     BLOGGADRESS:

Vad är fläckarna på den första bilden av köket? :P



Och är de inte jobbigt att ha micron så långt ner? En annan skulle ha ställt upp den över diskmaskin o haft basvaror där nere ist :)Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback