Svar på kommentar  |   Kommentarer (2)
Datum: 2012-04-13  |  Tid: 21:54:45

Svar på kommentar




Har godkänt din kommentar Thilde. Så svarar jag på den här.
Okej, ja då hade jag skrivit det, mindes inte alls det faktiskt.
Men ja som jag sa i videon så är det privat mellan mig och Susanna om vad vi har bråkat om. Men kan säga att en sak blev en till och så blev det bara mer på det. Det bildades på hög liksom.
Men vi redde ut det. Svalde stoltheten båda två och började prata med varandra.

Inget illa ment mot dig, absolut inte. Men tycker inte att man bör fråga såna saker. Du får ursäkta mig, men visst, man får undra och man får fråga, men man får då räkna med att man inte får ett sånt bra svar tillbaka som jag gav dig i videon.

Men det är lugnt, ingen fara på taket här. Absolut inte. Och du skrev ju nu vem du va.
Kul att du gillar bådas bloggar. Hoppas vi har något som håller dig kvar hos oss.


Nu ska jag och pojkvännen njuta av kvällen, just tryckt i oss hemmagjord pizza. Jag har en mage som protesterar och är dyng mätt!!

Hörs imorgon!
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: A
DATUM: 2012-04-14      TID: 15:56:44     BLOGGADRESS:

Hej. tack för svaret. Får man vara så fräck att fråga vem den tjejen är?



Mvh A :)

Postat av: Tildhe
DATUM: 2012-04-14      TID: 15:58:09     BLOGGADRESS:

Tack att ja e förläten. bra att ni redde ut de..

tittade tbx på gamla inlägg o ni verkar ju ha en stark relation te varann så ja e bara gla för er skull.



ps när kmr sminkvideon? o upptadera gärna lite med ngn video lr smink o klädes video under helgen.

så man ha nå o se fram emot :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback