Svar på kommentar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-04-10  |  Tid: 19:01:46

Svar på kommentar

Anonym om Annandag påsk bio :):

aldrig funderat på att blogga på scandal?
ja menar du ser jäkligt bra ut o ja tror du skulle passa där :D
blondinerna/bimbosarna skulle behöva ngn som dig där :D haha.

skulle du kunna tänka dig att blogga där? om nej, vfr? :D

svara gärna :D pössar

ps grymblogg!

Svar: Jag har funderat på att blogga på scandal. Har till o med ansökt om att få börja blogga där men fick aldrig något svar eller så på min att börja blogga på scandal ansökan. Kanske skulle ja passa där, vem vet ^^ Men snällt av dig att säga att jag skulle passa där. Varför skulle ja kunna tänka mig blogga där? Jo, för att jag väldigt gärna vill bli modell och de stora modellerna bloggar ju där. Så då skulle det vara häftigt å få blogga där också.

 Anonym om Åland 6-7/4- 2012:

Drinken såg riktigt god ut, och pojkvännen var riktigt söt, vilka bruna ögon han har, använder han linser eller har han sådna ögon? Och kommer han vara med i ett videoinlägg framöver?

Kramar

Svar: Drinken va RIKTIGT god. Lagomt söt o allt det goda sitter ju i hallonen tillslut ;) Javisst är han söt. O super snygg! Mums. Nej han använder inga linser, hans naturliga ögonfärg. Jag vet tyvärr inte om han kommer va med, han ville ju inte ens va med på bild i bloggen ;P Så blir nog svårt att övertala. Haha


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-04-11      TID: 10:34:54     BLOGGADRESS:

Härligt bruna ögon han har :) du får övertala han att vara med en snabbis någon gång ;)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback