Svar på kommentar  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-04-06  |  Tid: 11:13:26

Svar på kommentar




Mr P om En favorit plats att fly till:

Hur kan du ha 2 pojkvännen samtidit? Träffa macgyver igår och han sa ju ni va ihopp??

SVAR: Jag har inte 2 pojkvänner samtidigt!! Kul för dig att du träffade världens största mytoman. Jag har VARIT tillsammans med han en väääldigt kort period men är INTE DET LÄNGRE. Så ja vette faan vad han vill åstadkomma med att säga att vi är ihop mer än att föröska förstöra mitt liv som han dock inte lyckas med. Han är den mest patetiska människan jag träffat och han borde inte få finnas.
Jag är INTE INTE INTE INTE tillsammans med det äcklet!!
Så vad han sagt till dig skiter jag i. Men han ljuger ju lika bra som en häst travar eller hur nu det ordspråket lyder...


Kommentarer
Postat av: Ewa
DATUM: 2012-04-07      TID: 23:59:10     BLOGGADRESS:

ojojoj. vad alla frågar om denna kille? vem e de egentligen? låter inte som någon typ man vill vara nära. håll dig borta från sådana människor vännen! varm kram till dg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback