Svar på kommentar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-04-05  |  Tid: 13:30:47

Svar på kommentar



Tove om Seriööst, tagga neeeer!:

väljer du att ta bort den för att läsare är sugna på att se dig o svara på deras frågor e ju självklart upp te dej.
men tar du bort den försvinner säkert läsare med..
ja menar att du upptaderar relativt ofta med videoblogg e posetivt. o tar du bort den delen läsaee tkr e bra.. så minskar d säkert i läsare med..

men ja hoppas att du ej gör d


Svar: Ja men sluta tjata om denna video då! Jag förstår inte vad folk inte förstår med att jag HAR INGEN KAMERA att spela in med. Men försöker fixa det.
Ska jag behöva upprepa att jag blev av med telefonen i Älvsjö?
Eller att min digitalkamera vägrar spela in klipp, efter ca 20 sek står det Kunde ej spela in film.

Jag jobbar på att försöka fixa en kamera så ja kan spela in en video.
Så Tove, du fattade visst fel om vad saken egentligen gällde. Jag skrev att om tjatet om att ja ska lägga upp videon inte upphör så hoppar jag över det.
Jag förstår att ni är ivriga och har väntat. Men ni har inte blivit av med er telefon som är det perfekta för att kunna spela in video när webcameran är sämst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback