Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2012-04-19  |  Tid: 02:00:32

Sömnlös natt...




Har städat i garderoben nu, eller klädkammare elelr vad man ska säga att det är jag har i hallen.. innan jag började så fick man typ knuffa sig in bland alla grejjer på golvet, nu kan man gå normalt in ^^



Så är riktigt nöjd med den städningen, sen har jag plockat här i vardagsrummet med. Är inte färdig ännu, men kan inte direkt dra igång dammsugaren och så nu ;P
Sen har jag städat lite inne på toaletten också bland alla mina grejjer i lådhurtsen som står där inne. Hallen har jag plockat lite i också. Köket kommer få sig en omgång imorgon när det är färdigt där ute. Pappa kommer och hjälper mig med det jag ska göra :D Allt för att få lite bättre plats och kunna ha lite fler "torrvaror" framme i snygga burkar jag ska dekorera och göra mer personliga.

Så här händer det grejjer under natten när killen inte är här.. kan ju inte sova så bra utan honom så då blir man vaken istället och då tog jag ju tillfället i akt och städar lite.
Det vankas ju fest på fredag :D Då kan det va skönt att ha det lite snyggt o städat. Bättre än vad det va förra gången.

Mitt egen gjorda citat blev färdigmålat igår, finslipade på det idag, tyvärr så har jag två kattklor i canvastyget nu.. :/ Så får se hur ja ska lyckas trolla bort det. Så går det när man har katter tyvärr, en jagas o den andra springer o ska ta sig upp på bordet men går inte som planerar o sätter klorna i tavlan :(
Men innan det blev några klor i den såg det ut såhär..



Och nu VET jag att of och gonna be är i olika höjd med den andra texten, men när jag skulle skriva texten så flytta sig papperet o exten å ja allt. MEN det är första tavlan och den ska INTE bli perfekt.. Men jag tycker det är snyggt ändå. Och jag är nöjd över mitt verk och att jag tog mig tålamod till att måla klart det.

Ne, nu ska jag nog kanske ta å bege mig till sängen eller nåt o försöka sova ett par timmar, tänkte gå upp i skaplig tid imorrn så ja hinner grejja lite innan pappa kommer efter han slutat jobbet, och så ska ju Tessa hjälpa mig att färga håret också, vet inte om jag ska åka till henne eller om hon kommer hit. Så jaa vill hinna med lite innan saker å ting sker liksom :)

Så Puss å God natt på er ^^


Kommentarer
Postat av: Tessa
DATUM: 2012-04-19      TID: 10:26:17     BLOGGADRESS: http://www.nattstad.se/TessaAngel

Jag kommer till dig stumpan;) tänkte du skulle få hjälpa mig med mitt hår åxo;)



Jag hör av mig lite senare! Måste plocka här hemma;) pöss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback