Videoinlägg  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-04-29  |  Tid: 11:44:35

Smink video i 2 delar



Ni ville ju ha en smink video på hur ja sminkar mig, inget märkvärdigt direkt om jag får säga det själv. Foundation, puder, mascara o kajal.. sen lite ögonskugga då.. Men annars inget märkvärdigt alls med sminkningen.. ^^
Men men, ni vlle ha det så jag gjorde det :)




Såå ^^ klart :)

Idag blir det nog lugnt ja, vi ska åka ut till Lunedet en sväng å ta en promenad i det fina vädret, sen får det bli att plugga lite så man blir klar med den där uppgiften i hemsjukvården. Kan vara skönt och ha den gjord, förresten ska den va inlämnad imorgon så det passar bara bra tt vi gör den idag, eller jag gör den men får lite hjälp av mannen :)

Så blire väl att käka nåt idag också.. ^^

Hörs kanske senare!

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback