Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-04-21  |  Tid: 20:20:21

Slö lördag...

Idag har det inte varit en produktiv dag direkt. Somnade efter halv fyra typ. Och vaknade runt tio, men det blev en jäkligt lyckad kväll igår/inatt. Trevligt sällskap och en del alkohol.

Fick även för mig att jag skulle börja rova tapet igår med, så det gjorde jag tills pojkvännen gömde kniven för mig. Ska väl fortsätta riva imorgon istället när det är ljust.

3 månader tillsammans igår dessutom, det går fort när man har roligt. Helt underbart, tycker om honom så otroligt mycket så ord kan inte beskriva det snart.

Annars så har det inte hänt något direkt, vi har sovit och bara chillat i soffan o nu ätit lite mat. Sitter å halv tittar på film också.

Så det va väl allt jag hade på hjärtat just nu.
Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback