Dagligt  |   Kommentarer (2)
Datum: 2012-04-09  |  Tid: 10:08:13

Saker som kommer att komma upp ^^





I veckan får jag mitt nya simkort till telefonen, DÅ kommer jag svara på HELA frågestunden i två inlägg, kanske tre. Som kommer komma upp samma dag för att ni INTE ska behöva vänta längre :)
Älskar er mina kära läsare och tänker göra det bästa av det hela för att ni ska stanna kvar. Alla tre videos kommer komma i samma inlägg givetvis så ni kan kika på nästa efter ni sett en.

Sen har jag suttit å funderat på vad det ska komma mer för inlägg.
Så det som kommer komma upp är:

* Sminkvideo
* video på hur jag bor (När jag väl städat lägenheten helt okej för att filma den)
* En ny kategori som kommer komma upp, dagens fråga. (Jag ställer en fråga i ett video inlägg som ni kan få svara på som kommentar)
* Video på en del av mina "sexigare" kläder ja använt till plåtningar, o kläder som ja inte använt
* Vad jag har gjort idag video kommer komma upp lite då och då.

Sen har jag inte kommit på så mycket mer. Men det är vad som komma skall. Och sen får ni givetvis komma med kommentarer om vad ni vill se också :) Ni hjälper ju till att förbättra bloggen ni också. Jag jobbar hårt på det här med besökare och läsare. Och vill kunna bli större.
Så länka mig gärna på era fb sidor eller egna bloggar, har du egen blogg så kan vi göra länkbyte osv. :)

Kommer dra upp en tävling här på bloggen också inom kort där ALLA har chans att vinna. Man behöver inte ha någon blogg.

Det kommer komma upp ett sponsrat inlägg också, så får ni även registrera er på Karamba.com om ni känneer för det ^^ En spelsajt jag jobbar ihop med. Online spel är rätt kul, typ enarmade banditer osv :P Massa andra roliga spel ^^

Så jaa, det händer grejjer här på Tikkatini.se

Annars så blir det väl lugnt skulle jag tro idag. Har inga större planer planerade, mer än kaanske ett besök till Ikea i Örebro eller Karlstad, beror lite på vad man känner för. Är ju längre till Karlstad men finns ju mer grejer där. Jag har faktiskt hittat en sak jag vill ha. En lådhurts med två hjul så man kan flytta den. Lennart heter han ;)


Tänkte jag skulle försöka få ordning på mina scrapbooking grejjer, det kanske ni skulle vilja se i ett inlägg med vad jag har för grejer? Säg till i så fall så kommer det med på listan. För dom ligger ju bara i garderoben just nu i två såna där ICA "tyg" kassar man kan köpa på Ica Maxi. Men skulle ja skaffa mig en sån där så skulle jag kunna lägga ner allt snyggt i dessa lådor och de bevaras lite bättre.
Så vi får se. Han kostar endast 99 kr ^^

Så vi får se vad som händer och sker idag.
Hade det inte varit för den här förbannade hostan jag har hade jag nog legat i sängen o sovit ett tag till, men nu har ja varit vaken sen typ kvart över nio och inte kunnat sova. Så då gick jag upp istället :) Medan pojkvännen ligger kvar i sängen o kanske sover en stund till.

Åker vi till Ikea o köper denna så ska ja lägga upp bild på den när vi monterat klart den :D Å sen när ja fått ner alla mina scrap grejjer i den :D

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Ewa
DATUM: 2012-04-09      TID: 14:24:31     BLOGGADRESS:

Oj, så mkt som kmr hända här på bloggen. Ja skulle även vilja se dig i video lite mer, att du pratar om dagen eller bara tipsar om ngt. exp en kategori: dagens tips, där du tipsar om allt från smink, ngn sak som e billig just nu, lr ngt extra fynd lr så.. vad som :D



Postat av: Tilde
DATUM: 2012-04-09      TID: 14:26:15     BLOGGADRESS:

du kan även göra en kategori för ngt du vill ha.. antingen i skrift lr video. medn massa bilder.. exp jag vill ha lr att den heter inspiration..

då du kan lägga upp en bild på de du vill ha lr ngt du inspireras av.. :D hajar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback