Mig  |   Kommentarer (2)
Datum: 2012-04-23  |  Tid: 19:04:11

Inför shoppingstopp!




Nu har jag kommit på mig själv med att ha shoppat alldeles för mycket av mina pengar jag tjänat på mässa och plåtning.
Så nu inför jag ett shoppingstopp på mig själv på obestämd tid!

Blir bäst så. Det enda nödfallet pengar skall användas till är diesel till bilen samt mathandling. Annars så inget mer shoppande efter jag betalat mina sista auktioner på tradera!!

Jag vill spara pengarna till nåt vettigt, nåt kul. Visst, shopping är skoj, men jag vill göra nåt mer vettigt än så.
Så det känns bra att sätta detta stopp på mig själv nu. Vet att jag satte ett stopp på kläder till 1 juni, men nu blir det på övriga ting också! 

NO MORE SHOPPING!
START SAVING!



Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-04-23      TID: 21:05:22     BLOGGADRESS:

upp med videoinlägg :D

visa upp plåtningskläder osv :D

Postat av: Anonym
DATUM: 2012-04-23      TID: 21:06:09     BLOGGADRESS:

glömde fråga..vad köpte du?:D upp med bild!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback