Dagligt  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-04-02  |  Tid: 22:38:16

Hemma




Kom hem idag. Riktigt skönt om jag får säga det själv. Nu blire man hemma ett par dagar innan man ska göra Östersjön osäker ;P
Ni får faktiskt ta å lugna ner er lite. Jag SKA lägga upp video och beta av alla era frågor. Men visa lite respekt för att jag vart borta och haft en hektisk helg och kommit hem idag och äntligen får varva ner och bara vara hemma. Mysa med katterna och pojkvännen. Dessutom måste jag fixa någon kamera som jag kan spela in video med eftersom att telefonen blev stulen.
Så ni får lugna ner er.. !

Tack!
Jag har inte glömt bort frågestunden. Men jag vill kunna komma hem och ta reda på aker och ting å vara vara. Jag ska skriva en tenta imorgon och behövde läsa lite till den också.
Men jag ska sätta mig ner och svara på alla era frågor. Lugn i stormen. Tänk er själva in i min sits, hektisk helg, stulen telefon, mässa med en del folk, köpa ny telefon för att kunna kommunicera, va trevlig mot folk, stå upp i ca 8 timmar i tre dagar... Sovit dåligt i hotell sängen med kassa kuddar.. O äntligen få komma hem och bara få vara sig själv igen....

Ni skulle antagligen känna likdant då.

Så Puss Hej. Hörs imöra.


Kommentarer
Postat av: Anonym
DATUM: 2012-04-03      TID: 22:41:07     BLOGGADRESS:

up med videon!!

Postat av: Ewa
DATUM: 2012-04-04      TID: 11:12:56     BLOGGADRESS:

Lugn i stormen alla läsre. Vet att d varit en hektisk helg för dig. Med mobilen stulen o allt. Åh vill bara krama om dig vännen, hjälpa dig med allt.

Dock e jag nog oxå en av dom läsarna som vill se en video snart. Längtat hela helgen o dom här dagarna :)

Men ta din tid, den kommer när den kommer. Varma kramar Ewa

Postat av: Tilde
DATUM: 2012-04-04      TID: 16:13:51     BLOGGADRESS:

upp med videoblogg nu..

vill se vad du svarar på alla frågor.

börja beta av dom nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback