Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-04-15  |  Tid: 20:03:48

Följ mig på Instagram :)



Söndag idag, det har INTE varit en effektiv dag. Kom hem runt 03 inatt efter att vi hämtat o kört hem de sista.
Och har varit trött hela dagen. Vart å handlat en sväng o gjort mat.
Nu under kvällen så blire inte så mycket gjort faktiskt.

Saknar alla era kommentarer i bloggen ;) Ewa, vart har du tagit vägen?? :D

Tänkte mest bara säga för er som har Instagram på telefonen så har jag det också.
Följ med gärna.



Tikkatini heter jag där :) eller om man måste ha det där lilla snabel a:t framför @
Vill ni att jag ska följa er också så skriv det i en kommentar så lägger jag till er :)

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback