Gott & Blandat  |   Kommentarer (5)
Datum: 2012-04-16  |  Tid: 16:46:36

Fashionyouknow.com



Tänkte tipsa er om en sida jag har hittat. Det va dels tack vare att en person skrev en kommentar på mitt facebook inlägg.
Fashion You Know
Så kikade in på sidan av ren nyfikenhet, är ju vän med två av personerna som skriver om sidan också. Så man får ju se en hel del snygga kläder i nyhetsflödet. Då går det ju inte att undgå att kika heller.
De har en HEL del märkeskläder! Jag tycker ju att Ed hardy gör snygga kläder och det har jag ju sett att de har. Och hittade en tröja som jag skulle kunna tänka mig att köpa, kommer nog göra det inom kort också.



Klicka på bilden för att komma till deras hemsida.

Fashion You Know har inte bara kläder, de har även väskor, solglasögon, barnkläder, accosearer, smycken o skor också. Så finns massor att välja på.
Och det som är så bra är att det faktiskt är bra priser på deras sortiment. Märkeskläder brukar ju va svindyrt, men detta är överenskomliga priser. Visst, vissa produkter är lite dyrare men i det stora hela så är det helt okej priser för plånboken om man verkligen vill ha något av känt märke.

Några av deras märken är ju Ed hardy, Gucci, Prada, Diesel, CK, Dolce&Gabbana, Lacoste, Levi's, Victorias Secret. Bara ett litet urval av märken jag skrivit med här.

Betalar gör man med kort så man slipper faktura o konto osv. Det som är smidigt med att betala med kort är att det betalas direkt, man behöver inte komma ihåg att betala fakturan eller samla på sig massa på ett konto.

Så jag kan rekomendera att ni gör ett besök hos dem på deras Hemsida



Klicka på loggan för att komma rätt :)
(Bilder är lånade från deras hemsida)


Kommentarer
Postat av: L i i i O
DATUM: 2012-05-04      TID: 20:17:34     BLOGGADRESS: http://liiio.webblogg.se/

Heey

Det är billigt eftersom att dom bara säljer kopior...


Postat av: Bella
DATUM: 2012-06-05      TID: 13:03:00     BLOGGADRESS: http://www.brandsinfashion.com

De har ju inte ens kortbetalning...........!!



Jag litar bara på BrandsInFashion www.brandsinfashion.com har handlat där i flera år nu, tar alla kort och accepterar svenska banker.



Mvh


Postat av: Jannice Lindell
DATUM: 2012-06-09      TID: 21:25:51     BLOGGADRESS: http://jannicelindell.blogspot.com

Om man gillar kopior så kan man köpa där! Jag har dock aldrig köpt där men förstår faktiskt att de är kopior då dom säljer ut de mycket billigt! Om man ex går i Gucci affären i Stockholm har de "normala" priser igenfört med detta! Det roligaste är väl att det står ju säkert "made in kina" eller något i tröjan sen! Så du ska nog inte lita dig på denna sida så mycket!


Postat av: Black Widow
DATUM: 2012-09-20      TID: 07:32:05     BLOGGADRESS:

VARNING!
Vänlkigen rekommendera EJ denna sida till folk!!
Det ÄR en scam sida, man får absolut inga varor utan blir bara av med sina pengar.
Har dessvärre gått på denna nit!

Mvh BW

Postat av: Mari
DATUM: 2012-11-14      TID: 19:08:32     BLOGGADRESS: http://www.johanssonukne.se

Fick hem jackorna idag. Hade varit väldigt nöjd om jag inte hade tagit för liten storlek. Att returnera verkar vara komplicerat så ska ni handla där så kolla storlekstipsen noga. Vet inte om alla märken är mindre i storlek. Och är ni osäkra ta en storlek större mot vad ni brukar ha. Är inte sista gången vi handlar där men då ska jag strunta i att jag blivit så stor och ta en storlek större ;-) den tröjan var riktigt snygg förresten. ;-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback