Mig  |   Kommentarer (2)
Datum: 2012-04-05  |  Tid: 15:01:23

En favorit plats att fly till




Nu kanske jag fixat så jag kan spela in video. Kanske. Gör faktiskt mitt bästa för att lösa detta. Jag vill så klart inte dra ut på frågestunden o svaren så ni får vänta heller.

Igår kväll så kände jag mig så otroligt rastlös så jag tog en tur med bilen för att skingra tankarna, fast egentligen så skingras inte så mycket tankar för man kör bara å lyssnar på musik. Men jaja, tog mig en tur med bilen runt Möckeln, och när man kommit runt förbi Degerfors mot Knutsbol (Kosia) sidan så finns det en rastplats med ett hundbad. Det är bland mina favorit platser när jag inte riktigt vill va hemma eller vet vad jag ska göra eller behöver tänka och fundera lite. Har plåtat i skogsdungen på andra sidan vägen där också, och på vägen.
det har perfekt utsikt över sjön, man kan se solen gå ner o bara vara.
Så där stod jag still en stund igår och hade med mig kameran givetvis.


Så fridfullt å vackert.


En trappa ner till en brygga där man kan sitta o filosofera om man nu känner för det.


I den dungen på andra sidan vägen har jag plåtat å stått på vägen.


Min fråga till er är; Har ni nåt speciellt ställe ni flyr till för att få va ifred för att fundera, tänka o skingra tankarna?

Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Jennie
DATUM: 2012-04-05      TID: 15:18:16     BLOGGADRESS:

Inget direkt ställe, däremot om det hänt något eller bara är en jobbig situation så funkar promenader för mig. Att bara dra på sig skorna, och gå ut och gå en sväng, rensa tankarna. Eller så hör man av sig till någon bra vän, exempelvis dig. Där jag kan rensa tankarna, få tips och råd av någon annan och bara få prata av sig.

Kram :)

Postat av: Ewa
DATUM: 2012-04-05      TID: 15:28:17     BLOGGADRESS:

åh så mysiga bilder!



jag brukar ta bilen till och åka rakt ut i bushen o bara sitta i bilen o lyssna på lugn musik o bara tänka. lr ta en promenad o höra på naturen o rensa tankarna så.



sen går d ju alltid ta till en god vän lr ngn man känner tillit till o prata av sig. men d e inte alltid dom kan o då tkr ja nog promenad lr ta bilen e ett bra sätt att lugna sig, komma ner i varv o att man får vara ifred alldeles sj..



nej! nu får alla sluta tjata om videon, och ta hänsyn att hennes mobil blev stulen o ta hänsyn att hon inte kan spela in video via webcamen.



visa lite respekt o hänsyn!

klart ja vill se videon o få svar på mina frågor med. med jorden går ju inte direkt under imorrn så tiden finns! skärpning!



en stor varm kram till dig vännen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback