Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-04-15  |  Tid: 00:02:02

Effektiv? Javisst!





Inte världens bästa uppdatering idag, sorry för det.
Men har man pojkvännen här så blire inte mycket gjort, mest bara mys å häng med honom. Fast idag har vi varit liite effektiva iaf.
Gick upp runt kvart i tio ungefär. Jag hade några auktioner på tradera som gick ut som jag budade på :) Därför man kom upp i skaplig tid. Så blev det att åka upp till pappa o hämta däck för det ska ju på sommardäck på bilen. Så då hämta vi dom åkte till pojkvännens hem i Dfs (Degerfors) för att byta. Lämnade däcken hemma hos pappa igen. Å så tog vi oss en power nap ;P Trötta som vi är.

Nu har man eller vi har kört på lite folk. Ska bara hämta sen också. Sen får man äntligen sova.
Har nya pyssel idéer på gång. Återkommer om det lite senare. Men de grejjerna jag som jag budar på ska jag ha till det iaf. Dags att scrap grejerna kommer till användning igen, och int ebara till att fixa snygga lay outs i foto albumen. Men återkommer mer om det under veckan.

Fick ihop den där jäkla Lennars lådhurtsen tillslut! Efter lite VÅLD och lite avvikande från beskrivningen. Detta skall IKEA få höra, så är det bara!
Men snygg blev den iaf och ska väl börja organisera mina scrap grejer i den snart med :D


Stommen ihopsatt


De omöjliga lådorna.. Gick verkligen inte att få ihop dom enligt beskrivningen.



Nu är den ihopsatt iaf :D Wiihoo!! Inget jag rekomenderar att köpa om man vill bli arg, frustrerad, irriterad och totalt galen.. Men den är jätte söt när den väl är monterad :D Hur Ikea har lyckats det vet jag inte...!

Nu ska jag fortsätta smaska lite choklad, mysa med Jocke tills vi ska hämta upp folket igen.


Mmm... Marabou!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback