Gott & Blandat  |   Kommentarer (0)
Datum: 2012-04-17  |  Tid: 15:35:12

Besök min väns blogg :D



Min goa vän Tessa har börjat blogga igen :)
En super go brud med humöret på topp. Jordnära men ändå super sprallig och kan det här med att parta loss även fast hon tar sitt ansvar som mamma till en jätte fin dotter.
Jag lärde känna tessa via ett ex då kom vi inte alls överens och jag skällde ut henne på en nattklubb här i Karlskoga. Det va väl det som rensade ur luften mellan oss för sen så gick det sakta men sökert framåt och vi sågs över en fika. Och ja, nu är hon en av de vänner jag absolut aldrig skulle vilja förlora.

Så kika gärna in på hennes blogg där hon kommer blogga om allt möjligt, hon har nyss kommit igång igen.



Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback