Mig  |   Kommentarer (3)
Datum: 2012-04-11  |  Tid: 10:30:00

Begärt inlägg med bilder




Jag fick en kommentar om att jag skulle lägga ut 6 bilder som jag va nöjd med som Jennie tagit och redigerat.
Så ja, här kommer dem helt enkelt ^^ Några av de bilder jag är nöjd med som Jennie redigerat och fotat med min kamera, en Canon Powershot XS30 is
Jennie har redigerat med lite olika effekter på bilderna därför de kanske ser lite annorlunda ut.
Jag tycker Jennie är duktig på att redigera, varför det blir bra är för att hon tycker om det hon håller på med.
Men jag skulle inte kunna använda dessa bilder på Modellbilder, varför? Jo, för att de skulle säga att de över redigerade och det ser inte bra ut osv osv.. För mycket ljus hit å dit å ja allt sånt. Det ska ju se så naturligt ut som möjligt. Men jag kan ju använda dom i bloggen å överallt annars där jag vill. För att jag tycker jennie är duktig, och hon lär sig att blir bättre och bättre ju mer hon grejjar och experimenterar.

Så här är några av de bilderna jag är nöjd med som Jennie redigerat o grejjat med.















Här är en före och efterbild. Jag har fått mer liv liksom i bilden. Och det gillar jag :)

Hoppas du är nöjd Annsofie :)


Kommentarer
Postat av: Annsofie
DATUM: 2012-04-11      TID: 11:17:51     BLOGGADRESS:

Jäklar va duktig hon e!

Tycker bilderna är superfina.

Förstår att du e nöjd! :) Tack du

Postat av: Jonas
DATUM: 2012-04-11      TID: 17:43:57     BLOGGADRESS:

sjukt snygga bilder!

så otroligt snygg äru ;) mjao

singel? blink



kan man få kontakt med hon som fotat? hemsida? fb?

Postat av: Ewa
DATUM: 2012-04-11      TID: 17:47:40     BLOGGADRESS:

Läste din blogg nyligen o gud så kul att frågestunden ska komma upp :D jihhoo ;)

måste även påpeka bilderna. superfina o vilken kropp du har vännen! vackra former.. jättesnygg!



tar din vän betalt lr fotar hon för skojs skull, för att lära sig mer lr e du en bra kund dfr? :)



jag skulle behöva ny bild till mitt pass o hittar jag en billig fotograf som kan ta bilden så e de ju aldrig fel. hehe :)

upp med fler bilder.. superfina! :D



kram vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback