Svar på kommentar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-09-04  |  Tid: 16:39:45

Svar på kommentar




joakim om En bild från plåtning och munkjackan från HM ;P:
Men usch fyfan vilka bilder, du ser ju verkligen inte bra ut!

Haha men snälla lilla du, då behöver du inte titta heller om du inte tycker jag ser bra ut.
Och du behöver inte heller lägga din energi på att tala om det för mig som har bra självförtroende och VET att jag ser bra ut och alla i min OMGIVNING tycker jag ser bra ut också.

Men jaa, du skriker väl efter uppmärksamhet så du måste kommentera lite negativt hos någon. Å det råka väl bli jag ^^
Men jag tar inte åt mig.

Viljan och tyckandet är fritt.
Ditt val ^^ Men nästa gång behöver du inte slösa onödig energi på att klicka dig till att kommentera och slösa din ork i fingrarna på att skriva att jag inte ser bra ut.
Lägg den energin på något annat som är mycket trevligare istället.

Jag vet att jag ser bra ut och att jag är snygg.

Puss på dejj å ha en fortsatt bra dag. Det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback