Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-09-09  |  Tid: 11:28:54

Skola och Helg!!



Ja igår så kom bejb hem. Fy va underbart mys. Fast han fick hoppa in i duschen först, va en enda stor lergrop som kom innanför dörren. Tihii.. Söta bejb.
Som jobbar å sliter ^^
Jag hade marinerat fläskfile som jag gjort i ugnen, sen potatiskroketter till det och sås. Sen även lite grönsaker. Tänt lite ljus och ställt fram hans present ja köpte på båten :D Så det blev lyckat och uppskattat :)
Klart man ska kosta på lite mys när älsklingen kommer hem efter två veckors jobb :D
Sen så blev det bara mys hela kvällen, och det va helt underbart.
Tycker om honom otroligt mycket. Finns ingen annan jag vill va med. Han har verkligen fångat mitt hjärta.


Idag så vet jag inte riktigt vad det blir ännu. Eller joo, bejb ska tvåtta klockan tolv ;)
Sen får vi se vad dagen bjuder på.. Det är ju fiiint väder ute.. så nåe borde man väl kunna göra.. Så vi får see:)
Vll ju inte bara sitta inne liksom.

Men vi får se helt enkelt :)

Denna lär snart dimpa ner i brevinkastet med :D



D blir nice det ;P

Bjuder på en annan bild på mig med som Jenne har redigerat :D Jennie har dödat mig ;)




På lördag blire iaf Karlstad å träffa min tjej :D Min andra bejb ;) Har ju två. Haha!
Inte alla som har det inte.. D ni ;)


Nu får vi se vad som händer med denna dag.
Puss Hej!


Kommentarer
Postat av: Lydia
DATUM: 2011-09-15      TID: 12:25:58     BLOGGADRESS: http://assopucko.blogg.se/

Grym redigering på bilden



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback