Dagligt  |   Kommentarer (1)
Datum: 2011-09-05  |  Tid: 12:06:58

Måndag



Idag så skulle jag ha varit i Örebro på lektion på universitetet.
MEN, jag har gjort mitt val nu. Jag ska läsa klart min usk utbildning på komvux. Har bara en termin kvar. Sen kan jag jobba inom vården och jag kan även söka som personlig assistent.
Sen så kan jag om jag vill söka om igen om jag inte får anstånd i ett år, och då läsa klart 3,5 år på universitetet.

Så jaa, nu har jag bestämt mig. Och det känns väldigt bra. Är taggad till att bli klar. Och vem vet, jag kanske hittar ett jobb inom vården här i Karlskoga eller Karlstad som jag kommer trivas med..? Det vet man ju aldrig. För jobbar jag i ett halvår på en provanställning, då har jag ju fast jobb sen? Ska jag då säga upp mig för att jag ska plugga till Fsk lärare? Njaa.. det vet jag ärligt talat inte just nu.

Men jaja.. Imorrn ska jag jobba på Bergmästaren mellan kl 7-16 :D Wiiie! Happy happy! Kunde fått jobba idag med, men va helt enkelt för lat för det. Tyvärr...
Men imorrn så blire jobb, runt 1000 kr extra i kassan i oktober. Wiie.
Kan va kul att tjäna lite extra så man känner att man kan göra något kul med bejb. Tror vi kommer både ge och ta till varandra, i helgen så blire väl att jag lägger ut om vi hittar på nåe skojj, näste gång kanske det blir han. Så det ska va i ett fårhållande tycker jag. ge och ta, även om jag inte tjänar lika mycket som han så vill ju jag kunna visa att jag också kan lägga ut. Men det är väl bara mitt tyck och tänk.. Kanske.. ?
Men det är ju dessutom bara början av sept än, så det kan bli mera jobb.
Det blir ju en del modellande nu här framöver med, men de pengarna ska jag lägga undan så man kan ha som en buffert om nåt skulle hända. Om det blir extra utgifter en månad, eller om bejb skulle behöva hjälp. Så det finns att ta utav.

Helgen blir nog upplagd på ett bra vis ^^ Torsdag kväll, lite mat och mys till film. Fredag ska jag Förhoppningvis till skolan mellan 8-11 om det går för sig med mitt önskemål. Sen kanske lite frukost om man känner för det å mys. Kvällen blir nog kanske bio om man hittar nån bra film att gå på. Lördagen så tänkte vi åka iväg och kolla lite tapeter och sånt där till bejbs hus :) Kan va kul att sätta lite idéer och tankar i omlopp :) Kanske kan man göra det i Karlstad och då dessutom ta en fika med Louise? Eller något.
Söndagen får bestå av MYS!

Svar på din kommentar sötan, du vet ju att jag träffade en pöjk uppe i Avesta förra året, berättade ju lite om honom på msn där ett tag innan vi typ blev osams igen. Haha. Det är han jag menar att jag är glad över att det inte blev nåt vidare utvecklat.
:) Trodde du kanske att ja menade bejb, eller som du benämde det i lördags, den där. Haha.. ;P

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det att hämta grejjer i skolan, och så blir det en fika med Tessa :) Efter det så ska jag börja plugga, ikväll ska man ju iväg på spinning med Susanna och hennes mamma. :D Wiie!
Ska även hinna svara på lite modell mail också som trillat in och som ja inte haft ork att svara på. Haha.

Så säger Puss Hej nu!


Kommentarer
Postat av: Hitta information om skomärken
DATUM: 2011-09-05      TID: 16:56:25     BLOGGADRESS: http://www.skoinfo.se/vagabond-skor/

Lycka till på komvux.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback