Dåliga dagar  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-09-04  |  Tid: 13:08:17

Idag är jag INTE att leka med.




Nej asså idag så skulle jag fan ha legat kvar i sängen och isolerat mig från både dator tv och telefon..!
För det va ju inte ett trevligt uppvaknande man fick när man loggar in på fb och har fått ett chatt meddelande från en fotograf jag ska fota med uppe i Sundsvall i sinom tid.

Ska citera honom rakt av:

Tjenare denne man skickade dina strand bilder till en modell jag ska fota som referens bilder. http://www.modellbilder.se/portfolio.php?id=63432 Så vitt jag mins så var det din tjej kompis som tog dom ..

Och den där fotografen som använt mina och Angeliques bilder skulle jag fotat med i Sthlm.. Men va faan! Det kan han fet glömma. SÅ DÄR GÖÖÖR MAN INTE!
Så jag rekomenderar han verkligen inte. Absolut inte. vem veeet vad han visat upp för falska bilder som han säger att HAN tagit.
Nej fy faan, nu är jag arg.
Och ännu mer förbannad blir jag när fotografer, vuxna människor ska hålla på och klanka ner på ens bilder odch baqra ge negativ å trist kritik. visst, jag kan ta kritik, men inte fan är det kul när det blir negativt hela tiden, ochs peciellt från en och samma person. Nej fy faan.. Idag är jag inte att leeka med. Fy faan asså..!!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback