Dagligt  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-09-12  |  Tid: 20:30:22

Hejsan hoppsan!



Igår så va det söndag.. Hände väl inte alltför mycket under dagen faktiskt.
Eller jo det gjorde det väl kanske.. Jesper åkte iväg till sin låtsasmamma en sväng. Och jag träffade Jennie :)
Det va välbehölvligt, prata ur sig lite :)

Sen så kom Martin å hämtade upp mig för vi skulle dit och käka, Jesper blev en aningens sen för han va i Karlstad och sålde sin bil.
Så jag ville ju inte komma försent till middagen som va utsatt klockan 18. Å herre jääklar vilken god mat man fick. Grillad fläskfile, vitlökssmör, potatis o bea :D Ja nu fanns det väl lite mer kött att välja på, men då fläskfilie alltid går hem hos mig så va det ett säkert kort. Och jag är väl inte stor i maten, men det där va tillräckligt för att få mig å bli tvärmätt. :D
Så blev det päronkaka till efterrätt.. Huuua va underbart gott :D Så blev det lite chill hos hans föräldrar.
Efter Jesper kommit å käkat så blev det att dra hem till Martin, hyrde film och kikade på. Sen hem till sängen å sova. Men det va helt klart en perfekt söndag.

Och idag så åkte Jesper å jobbade.
Och jag har pluggat på uppgiften som skulle lämnas in, och den är inlämnad. Wiie :D Tack till Fredrik.

Ska läsa på det vi ska göra imorrn nu ikväll tänkte jag också. Vi ska väl ge insulin på en frukt imorrn vad jag fatta det som...
Aja.. plugga va det ^^

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback