Shopping  |   Kommentarer (0)
Datum: 2011-09-03  |  Tid: 17:30:36

Filipstadsmarken (Oxhälja)



Hemma efter en trevlig tur på Oxhälja. Eller ja, Filipstadsmarken. Men det heter ju Oxhälja för att det håller på från fre-sön.. ^^
Åkte dit med Angelique och hittade en del fynd :D Helt klart nöjd.

    

Ett längre linne typ med snörning nertill i sidan och rätt urringat i ryggen :) Det är mer grönt än gult som det ser ut att vara på bilden.



En stickad tröja med ett snyggt tryck. (Undra hur länge den får va svart)



Ett dubbellinne med halsband till.. Jaa, ni ser ju på bilden :D

    

En ny liten doftfräschare till bilen, har ju en gris, men kunde inte låta bli när ja såg djävulen :D Och så blev det 11 påsar med kryddor. Så nu jävlar ska det lagas mat ihop med min bejb :D Dvs när han håller sig hemma.

Och så sist men inte minst så fyndade jag ju... (trumvirvel)



14 par STRUMPOOOOOOR! Jag vet, ja är hopplööös! Men jag älskar strumpor.. Och har börjat falla lite för ankelsockar... Hihi.. Ska banne mig räkna mina strumpor här snart igen.

Sen så köpte jag ju på båten, en bacardi grand melon och lite småflaskor, tänkte delge er en bild av det. Sen så köpte ju pappa med på tax freen åt mig när han va utomlands, en liter passoa, en liter absolut bluberry acai samt två stycken a 50 cl minttu (blå och svart)



Sen fick jag ju lite kläder från HM igår med som ja beställde den 12 aug!! Jävla lång leveranstid på det där!!
Och  det va två såna där lite längre stickade tröjor med stooor polokrage. Två stycken linnen, hör å häpna, ett ROSA!
Och så en munkjacka, typ baseball stuk. Och så ett par skor :D



De är rosa, lila och svarta, sen är det blå sula under. Men usch va svårt det va att gå i kilklack! Är mycket lättare att gå i stövlar.

Och så träffade jag ju finaste tjejen ever. (Ja jag tycker hon är dundersnygg)

Va riktigt nice att få ses igen snyggo. Det måste vi göra om. Fast nästa gång ser vi till att träffas en längre stund :D Men ibland får man nöja sig med det man får :D

För övrig så har jag VÄRLDENS BÄSTA pojkvän!
Minns ni att jag skrev att jag beställt ett par vita stövlar? Hämtade dem igår, och det är han, min underbara Jesper som har köpt dom åt mig :D Hade han inte gjort det hade jag fortfarande drömt om dom.
De är toppen snygga och riktigt jäkla coola :D Dom, vita underkläder och vita änglavingar ;P Det kommer bli nicenice det :D

   

Nu ska jag chilla i soffan. Eventuellt KANSKE röja lite i garderoben. Inget säkert ännu. Haha.
Ska även kika på Hur många lingon finns det i världen sen :D

Idag blev det ett rejält inlägg med många bilder :D Men det kan ju va kul för omväxlings skull.
Har faktiskt dessutom shoppat lite på tradera... Herregud, Loiuse, jag tror jag är en shopaholic jag med!!
Puss på Det å Dej!

Å puss på min underbara pojkvän som är i Trollhättan och jobbar å inte kommer hem förän på torsdag. Saknar dig så otroligt mycket och det ska bli mys när du kommer hem!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback